رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / خرید رنگ یاسی خودرو با بهترین قیمت

خرید رنگ یاسی خودرو با بهترین قیمت

در اینجا می خواهیم در مورد انواع رنگ خودرو توضیح دهیم ، که البته شاید

برای همه جذاب نباشد اما ما مختص آن دسته از عزیزانی می نویسیم که به رنگ خودرو اهمیت می دهند.

رنگ خودرو به دو دسته تقسیم می شود که عبارت است از رنگ خودروی ساده و رنگ خودروی کدر و مات ، در ادامه از رنگ یاسی خودرو که رنگ خاصی نیز می باشد خواهیم گفت.

خرید رنگ یاسی خودرو با بهترین قیمت

در مورد رنگ یاسی خودرو بیشتر بدانید

در مورد رنگ یاسی خودرو بیشتر بدانید بی شک یکی از مهم‌ترین گزینه ها برای انتخاب هر چیزی رنگ است، که کاملا سلیقه ای است ، رنگ ماشین یکی‌ از مهمترین ویژگی های است که باعث جذابیت و یا زشت شدن ماشین می شود.

 رنگ‌ یاسی خودرو یکی از رنگ‌هایی است که عامه پسند نیست و طرفداران خاص خود را دارد ، معمولا جوانان طرفداران این گونه رنگ‌ها هستند .

تولید خودرو به رنگ های یاسی و دیگر رنگ‌های خاص‌ مانند، سبز ، نارنجی ، صورتی و… معمولا بسیار محدود است و اغلب این رنگ ها به صورت سفارشی تولید می شوند.

رنگ های خاص  معمولا انواع مختلفی دارند، از جمله؛ متالیک و صدفی ، که رنگ های‌ متالیک‌ تفاوت چندانی با  رنگ‌های ساده ندارند ، اما به دلیل اضافه کردن مقداری پودر فلز مخلوط ، شفایت عجیب و زیبایی می شود ، که باعث زیبایی بیشتری می شود و کثیفی روی خودرو را دیر تر نشان می دهد.

رنگ‌ صدفی فرق چندانی با رنگ‌ متالیک ندارد، اما در رنگ صدفی از میکا یا همان براده های سرامیکی استفاده می شود که باعث می شود وقتی از زوایای مختلف به خودرو نگاه می کنید رنگ های جالب  زیبایی را در کنار هم ببینید.

رنگ‌ یاسی خودرو از معدود رنگ هایی است که در هر مدل آن، ساده ، متالیک و… بسیار جذاب  و زیباست.

لازم‌ به ذکر است که خرید و فروش رنگ های خاص مانند یاسی ، از رنگ‌ های معمول سفید و مشکی ، مقداری سخت تر است.

فروش رنگ یاسی خودرو با ارزانترین قیمت

فروش رنگ یاسی خودرو با ارزانترین قیمت اگر طرفدار رنگ‌ های خاص و زیبا هستید و از یک نواختی بیزار هستید، با

مراجعه به مراکز فروش ما در سر تا سر کشور و یا مراجعه به وب سایت اینترنتی ما ، می توانید ارزانترین رنگ خودرو با بالاترین کیفیت را از ما خریداری کنید.

شرکت ما یکی از برترین تولید کنندگان رنگ خودرو است و  دارای درصد فروش رنگ خودرو بسیار بالاست و همه این ها ، فقط و فقط به دلیل کیفیت و قیمت مناسب است که شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما با خیالی آسوده بهترین نوع رنگ ‌را خریداری کنید و یا با مراجعه به مراکز فروش ما در سر تا سر کشور رنگ‌ خودروی زیبا ، با مقاومت بالا و جنس مرغوب و تولید ایرانی خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید