رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / قیمت رنگ خودرو دو پوششه در سال جدید

قیمت رنگ خودرو دو پوششه در سال جدید

از رنگ های مختلفی برای رنگ آمیزی بدنه انواع خودرو استفاده می گردد که جدیدترین نوع آن، رنگ دو پوششه می باشد. این رنگ یک محصول جداگانه با بهتر بگوییم یک رتگ مستقل به حساب آمده که به منظور ارتقای رنگ خودرو به بازار وارد شده است. اکنون رنگ خودرو دو پوششه در برندها و رنگ های مختلفی به فروش رسیده و لذا قیمت آن را در سال جدید با تغییراتی همراه نموده است.

قیمت رنگ خودرو دو پوششه در سال جدید

انواع رنگ خودرو دو پوششه چیست؟

انواع رنگ خودرو دو پوششه چیست؟شاید عده ای با شنیدن رنگ اپوکسی و دو پوششه خودرو، بلافاصله تصور کنند که منظور رنگی است که دوبار روی بدنه زده می شود؛ اگر چه این تصور تا حدی درست است؛ اما همه ماجرا این نیست؛ منظور از رنگ دو پوششه، محصولی مجزا مانند همه رنگ های دیگر است که با وجود برخورداری از مشخصات بیشتر، به عنوان رنگ خودروی برتر شناخته می شود.

اگر بخواهیم انواع رنگ خودرو دو پوششه را مورد بررسی و تفکیک قرار دهیم؛ می توان به رنگ های مات دو پوششه و رنگ های براق دو پوششه اشاره کرد که رنگ اول سطحی ساده را روی بدنه ایجاد نموده و رنگ دوم نیز سطوحی براق و درخشان را در خودرو ایجاد می نماید.

حال در وصف امتیازات یا ویژگی های خوب انواع رنگ دو پوششه خودرو می توان از این گزینه ها استفاده کرد:

  • این رنگ ها از ترکیبات قوی تر و بیشتری برخوردار بوده و بدنه ای که با آن رنگ آمیزی می شود؛ گویی که دوبار آن را رنگ کرده اند که در نتیجه سطحی تمیزتر و زیباتر را به ارمغان می آورد.
  • بدنه خودروهای رنگ شده با رنگ دو پوششی، نسبت به عوامل خارجی ای که ممکن است رنگ آن را تحت تاثیر قرار دهند؛ مقاومت بیشتری را نشان خواهد داد.
  • همچنین میزان دوام و ماندگاری این رنگ روی بدنه به مراتب از رنگ های معمولی، بیشتر است.
  • بیشتر بخوانید: رنگ پلی اورتان

سفارش رنگ خودرو دو پوششه مستقیم

سفارش رنگ خودرو دو پوششه مستقیمافزایش استفاده از رنگ ترافیکی دو پوششی خودرو در سال های اخیر توسط خودروسازان و همینطور صافکاران باعث افزایش درخواست ها برای خرید این محصول شده است.
حال اگر شما نیز تصمیم به خرید و سفارش رنگ خودرو دو پوششه دارید؛ کافی است سفارش های خود را به این مرکز که از برترین مراکز عرضه کننده انواع رنگ خودرو به شمار می آید بسپارید.
در این صورت است که از شرایط خرید مستقیم بهره مند شده و در نهایت از رنگ هایی مطابق با درخواست خود برخوردار خواهید گشت.
رنگ های دو پوششه ای که از این طریق عرضه می شوند؛ تحت چنین مشخصات و شرایطی در اختیارتان قرار خواهند گرفت:

  1. انواع رنگ دو پوششه با تنوع بالا
  2. انواع رنگ دو پوششه با کیفیت تضمینی
  3. رنگ های دو پوششه ارزان
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید