رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / قیمت رنگ خودرو سفید شیری تیبا

قیمت رنگ خودرو سفید شیری تیبا

رنگ خودرو سفید شیری و رنگ اپوکسی زینک ریچ  از رنگ های کامپیوتری است که خریداران مختص به خود را دارد و از آن برای رنگ آمیزی انواع خودرو مانند تیبا استفاده می شود و در بازار برندهای مختلفی از آن را می توان تهیه نمود که قیمت های آنها نیز بسته به کیفیت هایی هر مدلی متفاوت است‌.

قیمت رنگ خودرو سفید شیری تیبا

آشنایی با انواع رنگ خودرو سفید شیری

آشنایی با انواع رنگ خودرو سفید شیری انواع رنگ خودرو سفید شیری علاوه بر زیبایی که دارد از کیفیت های بالای نیز برخوردار است چون این رنگ ها حین اجرا اعمال پاشش راحتی داشته و بر روی سطوح بدون هیچ گونه عیبی و کاملا یکنواخت اجرا می شود و بعد از آن از ماندگاری کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار است و خشک شدن به موقع و ته نشین نشدن حین کار نیز از مزیت های این رنگ است.

رنگ علاوه بر مواد اصلی که در آن بکار رفته از موادی دیگر نیز تولید شده مانند: مواد خشک کن، موادی که نقش چکشی در نمونه رنگ های چکشی را دارد، ضدیخ، مواد مقاوم کننده فیلم یا لایه رنگ در برابر رطوبت،  مواد خوش بو کننده و بوزدا، جاذب نور فرابنفش، مواد کند کننده آتش سوزی، مواد مات کننده و نرم کننده، مواد ضد پوسته، تعدیل کننده گرانروی، ضد رسوب، پخش کننده، بازدارنده خوردگی، مواد ضد کک و باکتری، مواد ضد خزه یا ضد میکروب و مواد ضد کپک یا کف زدا

رنگ دانه های بکار رفته در رنگ روغن مانند فلزات سنگین، سرب، کرم، حلال ها، رزین، هاردنر، ایزوسیالات و … می باشد.

 

 

خرید رنگ خودرو سفید تیبا ارزان قیمت

خرید رنگ خودرو سفید تیبا ارزان قیمت خرید

رنگ ترافیکی سرد و رنگ خودرو سفید تیبا ارزان قیمت در بازار در مراکز مختلفی صورت می گیرد که برخی از آنها به جهات مختلف محصولات خود را با قیمت های مناسبی ارائه می کنند. مثلا برخی مراکز به دلیل اینکه عرضه کننده هستند قیمت ها را مناسب ارائه می کنند یا برخی به جهت بالابردن فروش خود و پیشی گرفتن از رقبا به ارائه نرخ های مناسب مشغول هستند.

رنگ سفید خودرو مصارف گسترده ای دارد چون بیشتر خودروهای امروزی سفید رنگ بوده به همین دلیل خرید و فروش آن ها بالا است، در بازار نیز این محصول بسته به مدل و کیفیت های مختلفی که دارد از نرخ های متفاوتی برخوردار است و نرخ این رنگ ها به صورت های کیلویی محاسبه می شود.

در بازار انواع برندهای ایرانی و خارجی رنگ عرضه می شود که نمونه های خارجی به دلیل متحمل شدن هزینه های گمرکی نرخ های بالاتری را به خود اختصاص داده است و خریداران به دلیل تنوعی که در برندها وجود دارد از حق انتخاب بالایی برخوردار هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید