رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / فروشنده رنگ خودرو نقره ای متالیک پراید

فروشنده رنگ خودرو نقره ای متالیک پراید

رنگهای صنعتی خودرو و رنگ اپوکسی زینک ریچ در انواع مختلف در بازار به فروش می رسند که از جمله آن ها می توان به رنگ ساده، رنگ متالیک، رنگ صدفی، رنگ مات، رنگ خاص و سفارشی اشاره نمود که یکی از این نمونه رنگ ها رنگ خودرو نقره ای متالیک می باشد که این نوع رنگ دارای ویژگی ها و کاربرد خاصی در نوع خود بوده و نیز این نوع رنگ مانند رنگ های ساده بوده و فقط در مقدار مشخصی از پودر فلز که به آن ها اضافه شده متفاوت می باشند. همچنین از لحاظ قیمت رنگ های متالیک با رنگ های ساده فرقی ندارند.

فروشنده رنگ خودرو نقره ای متالیک پراید

مشخصات فنی رنگ خودرو نقره ای متالیک

مشخصات فنی رنگ خودرو نقره ای متالیک

امروزه یکی از مهمترین فاکتورهای بعد از خرید خودرو، رنگ ظاهری خودرو می باشد که رنگ خودرو دارای مزیت ها و نیز کاربردهای زیادی است که در رنگ هایی با تنوع بسیار بالایی در بازار به فروش می رسند و نیز با کیفیت مرغوب به کاربرده می شوند و همچنین دارای انواع و اقسام مختلف هستند که این نوع رنگ ها دارای طیف های وسیع و گسترده بوده که با جنس ها و نیز طیف های متفاوت در سراسر کشور عرضه می شوند.

این نوع

رنگ ترافیکی سرد در بازارهای داخلی و خارجی دارای استانداردهای بین المللی خاص و نیز با تولیدات بالا در حجم های گوناگون و نیز سفارشات بالا انجام می گیرد که نمایندگی های فروش رنگ خودرو مجاز به خرید و فروش این نوع محصولات با کیفیت مرغوب و نیز با قیمت مناسب به صورت عمده می باشند.

از مشخصات فنی رنگ نقره ای متالیک عبارتند از: قطعات فلز موجود در این گونه از رنگ ها، نور را به خوبی منعکس می کنند، خودروهایی که با رنگ متالیک رنگ شده اند دارای درخشش بیشتری می باشند و نیز باعث جذابیت و جلوه بهتری در خودرو می شوند، خط و خش های این نوع خودرو از دور قابل تشخیص نمی باشند، این نوع رنگ ها نسبت به رنگ های ساده جلوه بهتری از خود نشان می دهند، و غیره که از اهمیت خاصی برای خودرو نقره ای رنگ اپوکسی برخوردار می باشد.

مرکز فروش رنگ خودرو نقره ای ارزان

مرکز فروش رنگ خودرو نقره ای ارزان

نمایندگی ها و مرکز رنگ پلی اورتان خودرو در سراسر کشور به تعداد زیادی وجود دارند که روزانه تلاش های خود را در این زمینه انجام داده و نیز محصولاتی با کیفیت عالی و مرغوب و نیز با قیمت مناسب به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهند.

همچنین شرکت های تولیدی زیادی در سراسر کشور در زمینه تولید انواع رنگ های صنعتی به فعالیت مشغول هستند که دارای معروف ترین برندها در نوع خود بوده و نیز زیباترین و مرغوب ترین رنگ های صنعتی را تولید جهت بر طرف کردن نیازهای بازار  با استاندارد کامل به فروش می رسانند.

بیشتر بخوانید: چسب چوب

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید