رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پودری / خرید عمده انواع رنگ های پودری

خرید عمده انواع رنگ های پودری

خرید عمده انواع رنگ های پودری از کارخانه ها و به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای انجام می شود. امروزه کارخانه بسیار زیادی وجود دارد که انواع این کالا ها را در اندازه ها و طرح ها و شکل های مختلفی با کیفیت بسیار بالایی تولید و روانه بازار ها می کنند. همان طور که همه ی ما می‌دانیم رنگ چیزی است که باعث شادی و ناراحتی عموم افراد می شود و هر رنگی می تواند در جامعه ی امروزی نماد یک حرف یا یک عبارتی باشد. خرید رنگ های پودری به روش های گوناگونی انجام می شود.

خرید عمده انواع رنگ های پودری

توزیع رنگ پودری صنعتی در ایران

توزیع رنگ پودری صنعتی در ایرانتوزیع رنگ پودری صنعتی در ایران توسط نمایندگی ها و مراکز بسیار زیادی انجام می شود. این مراکز علاوه بر توزیع و پخش، محصولات خود را به صورت عمده ای و یا حتی فله ای از شرکت های تولید کننده دریافت و با قیمتی کاملا شگفت انگیز در اختیار مشتری های خود قرار می دهند. البته باید گفته سود که بیستر نمایندگی ها ابتدا اطلاعات لازم و مورد نیاز در مورد محصول فروشی خود در اختیار عموم افراد قرار می دهند تا آن ها بتوانند با در دست داشتن این اطلاعات بهترین انتخاب را با توجه به کیفیت کالا و وضعیت اقتصادی خود انجام دهند. عرضه رنگ پودری اصفهان توسط نمایندگی های موجود در این شهر انجام می شود.

فروشگاه رنگ پودری اسپانیا

فروشگاه رنگ پودری اسپانیافروشگاه رنگ پودری اسپانیا تمام سعی و تلاش خود را بر مبنای رضایت و جذب نظر هر چه بیشتر مشتری ها قرار داده است، در همین راستا سعی می کند که بهترین محصولات با ارزان ترین قیمت ممکن را در اختیار خریداران خود بگذارد. رنگ های پودری به دلیل عدم وجود حلال، آلودگی بسیار کم و دوام و پایداری بالا در صنعت امروز به طور وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این محصولات به عنوان یک روش رنگ کاری در طی سال های اخیر در کشور ایران رواج پیدا کرده است. این کالا ها توانسته اند ۱۵ درصد از رنگ های بازار را به خود اختصاص دهند. فروش رنگ پودری شیراز از تمام بازار های آن انجام می شود.

کارخانه تولید رنگ پودری چوب

کارخانه تولید رنگ پودری چوبکارخانه تولید رنگ پودری چوب سعی کرده است که  به سلیقه های تمام افراد توجه نماید، به همین دلیل تلاش کرده است که انواع این کالا ها را در سریع ترین زمان ممکن تولید و به دست مشتری های خود برساند. اگر بخواهیم با چند تفاوت این محصولات را با رنگ های مایع مقایسه کنیم به این صورت خواهد بود:

  • این محصولات خطر آتش سوزی ندارد و تولید را تسریع می کند.
  • بعد از رنگ کردن به وسیله رنگ های پودری می توان بر روی وسیله کار های مکانیکی انجام داد.
  • به سیستم تهویه هوا کمتری نیاز دارد.
  • در رنگ پودر اشتباهات رخ داده قابل رفع است.
  • این نوع رنگ به محیط آسیب کمتری می رساند.
  • به سلامت افرادی که با آن کار می کنند ضرر نمی رساند.

تفاوت قیمت رنگ پودری پارچه و دکول

تفاوت قیمت رنگ پودری پارچه و دکولتفاوت قیمت رنگ پودری پارچه و دکول چندان زیاد نیست و هر دو دارای مناسب ترین قیمت می باشند.قیمت این محصولات توسط شرکت تولید کننده با فرستادن نماینده خود به بازار ها و انجام آنالیز نسبی از چندین تامین کننده و دریافت قیمت های متفاوت و اعلام مناسب ترین قیمت به مشتری ها، تعیین می شود. این نرخ ها ثابت و یکسان نمی باسند و با توجه به عوامل مؤثر بر کیفیت این کالا و هم چنین برند شرکت تولید کننده دچار نوساناتی می شوند. اگر بخواهیم لیستی از این نرخ ها تهیه نماییم، می توانیم با مراجعه به سایت های فروش این مواد به اطلاعات مورد نظر دست پیدا کنیم. خریدار رنگ پودری باید در نظر داشته باشد که از معتبر ترین فروشگاه خرید خود را انجام دهد تا بتواند بهترین محصول را تهیه نماید. رنگ پودری رزین یکی از پر فروش ترین کالا ها در کشور ایران می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پودری ورنی طرح چوب

امروزه در کشور ما انواع مختلف رنگ ها به صورت مایع و پودری تولید می شوند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و جهت مصارف گوناگون از آن ها استفاده می شو

پاسخی بگذارید