رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پودری / سفارش رنگ پودری نقره ای متالیک

سفارش رنگ پودری نقره ای متالیک

شرکت ما توانسته با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه رنگ پودری نقره ای زیبا را تولید کند، و توسط نمایندگی های معتبر به فروش می رساند. برای سفارش رنگ پودری نقره ای متالیک می توانید از طریق وب سایت ما اقدام کنید.

سفارش رنگ پودری نقره ای متالیک

مشخصات رنگ پودری نقره ای متالیک براق

مشخصات رنگ پودری نقره ای متالیک براق رنگ پودری متالیک در طیف گوناگونی قابل ارائه می باشد این رنگ ها منحصر به فرد هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. به طوری که دوام آنها بسیار زیاد است.

برای رنگ کردن انواع فلز بسیار مناسب و ذرات آن با ذرات فلز ترکیب شده و به روی آن می چسبد و خواص مکانیکی مناسب به فرد و خوبی دارند.

این رنگ ها به علت اینکه قابلیت بازیافت دارند بسیار مقرون به صرفه هستند و دوستدار محیط زیست می باشند، رنگ پودری متالیک معمولاً در صنایع فلز کاربرد دارد.

رنگ های پودری معمولاً در دو نوع موجود اند: رنگ پودری مات و رنگ پودری براق. این رنگ ها با توجه به کیفیت بالا و طیف گسترده رنگی توانسته اند متقاضیان زیادی داشته باشند.

انواع طیف رنگی، رنگ پودر نقره ای متالیک:

رنگ پودری نقره ای متالیک براق، نقره‌ای متالیک مات، نقره ای متالیک نیمه براق

از آن در مصارف مختلفی استفاده می شود از جمله رنگ در و پنجره رنگ تابلو های علائم رانندگی و رنگ دیوارهای ساختمانی.

 این رنگ‌ها معمولاً در دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۵ دقیقه طول می‌کشد تا فراهم شوند.

 رنگ های پودری جزء رنگ های خشک محسوب می‌شوند که کاربردهای صنعتی دارند.

این رنگ ها در رنگ بندی کامل و گوناگونی وجود دارند که توانسته برای همه مصارف به کار برده شود و تمام سلیقه ها را پوشش دهد.

نحوه مصرف رنگ پودری براق راحت است و به افراد متخصص نیاز ندارد توسط دستگاه رنگ پاش به سطح مورد استفاده پاشیده می شود.

فروش عمده انواع رنگ پودری نقره ای

فروش عمده انواع رنگ پودری نقره ای رنگهای پودری در ایران با استفاده از بهترین مواد اولیه و با کیفیت ترین امکانات به کارگیری تکنولوژی روز دنیا ساخته شدند.

این رنگ ها بسیار بهداشتی هستند و دارای استانداردهای لازم می باشند.

قیمت رنگ های پودری به عواملی مثل: برند شرکت و کارخانه تولید کننده_ نوع بسته بندی_ میزان حجم و وزن رنگ_ کیفیت مواد اولیه بستگی دارد.

کشور ما رنگ پودری مرغوبی را تولید می کند ولی به طور کامل پاسخ گو نمی باشد، بنابراین واردات این محصول از کشور های همسایه مثل ترکیه نیز انجام می گیرد.

فروش رنگ پودری توسط نمایندگی های معتبر در سراسر کشور وجود دارد و این رنگ ها را با تنوع و کیفیت بالا به فروش می‌رساند لازم به ذکر است که خرید این محصول در حجم عمده از قیمت پایین تری برخوردار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پودری ورنی طرح چوب

امروزه در کشور ما انواع مختلف رنگ ها به صورت مایع و پودری تولید می شوند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و جهت مصارف گوناگون از آن ها استفاده می شو

پاسخی بگذارید