رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پودری / فروشنده رنگ پودری نقاشی کوره ای

فروشنده رنگ پودری نقاشی کوره ای

رنگ های کوره ای که به آنها رنگ های الکترواستاتیک نیز می گویند، یکی از انواع رنگ های صنعتی بوده که معمولا به دو شکل پودری و مایع تولید و به کار برده می شوند. هر کدام از  این رنگ ها دارای مصارف و خاصیت های ویژه خود می باشند. در رابطه با رنگ پودری کوره ای که موضوع مورد بحث ما بوده، می توان گفت که این رنگ صنعتی برای پوشش سطوح مختلف فلزی و غیر فلزی در صنایع گوناگون مانند صنعت خودروسازی، مبل سازی و … کاربرد داشته و دارای قابلیت های متعددی نیز می باشد. این مرکز به عنوان فروشنده انواع رنگ پودری نقاشی کوره ای در رنگ بندی های متنوع فعالیت وسیعی داشته و این محصول را با کیفیت اعلا و درجه یک عرضه می دارد.

فروشنده رنگ پودری نقاشی کوره ای

معرفی انواع رنگ پودری نقاشی

معرفی انواع رنگ پودری نقاشی از جمله پر مصرف ترین رنگ های تولید شده در کشور  که در کارخانه رنگ پودری تولید و عرضه می گردند، رنگ پودری بوده که کاربردهای بسیار گسترده ای را در صنایع مختلف شامل می شود. این رنگ همانطور که از نامش پیداست به صورت پودر بوده و پس از پاشیده شدن به وسیله دستگاه مخصوص، طی زمان و دمای خاص تحت حرارت قرار گرفته و پس از مدتی سخت و سفت شده و به صورت یک عایق مقاوم در می آید.

رنگ های پودری دارای مصارف وسیعی در صنایع مختلف بوده و به عنوان یک عایق با دوام نقش مهمی را در آنها ایفا می کنند. به طور کلی این محصول بر اساس رزین به کار رفته در آن به انواع زیر تقسیم بندی می گردد:

  • پوشش اپوکسی
  • پوشش پلی استر
  • پوشش پلی یورتان
  • پوشش اکریلیک

هر یک از این انواع مصارف ویژه خود را داشته و در سطحی وسیع و عمده به کار برده می شوند. هم چنین استفاده از رنگ های پودری نقاشی، مزایای ویژه ای را نیز با خود به همراه دارد که برخی از مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • در برابر عوامل محیطی مختلف مانند نور، رطوبت و … دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند.
  • از کیفیت و دوام بسیار بالایی بهره مند است.
  • هیچ ضرر زیست محیطی با خود به همراه ندارد.
  • دارای تنوع بسیاری در رنگ بندی می باشد.

فروش رنگ پودری نقاشی از درب کارخانه

فروش رنگ پودری نقاشی از درب کارخانه در رابطه با فروش رنگ پودری نیز، این مرکز با ارائه شرایط ویژه برای فروش این محصول و با حذف واسطه ها، رنگ پودری را با قیمت درب کارخانه عرضه و به فروش می رساند تا مشتری محصولی با قیمت مناسب را در اختیار داشته و رضایت او نیز به بهترین شکل کسب گردد.

بر این اساس چنانچه به دنبال تهیه و خرید رنگ پودری با قیمت ویژه و مناسب می باشید، می توانید از طریق سایت از قیمت روز محصول مطلع شده و در صورت تمایل محصول خود را از این طریق تهیه و خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پودری ورنی طرح چوب

امروزه در کشور ما انواع مختلف رنگ ها به صورت مایع و پودری تولید می شوند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و جهت مصارف گوناگون از آن ها استفاده می شو

پاسخی بگذارید