رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پودری / قیمت ارزان انواع رنگ های پودری

قیمت ارزان انواع رنگ های پودری

یکی از بهترین رنگ های موجود در بازار که فاقد حلال می باشد رنگ پودری است. احتمال وجود آلودگی در این نوع رنک به نسب رنگ های مایع بسیار کم تر و دوام و پایداری آن نیز بیشتر است. این نوع رنگ های کاربرد گسترده ای دارد و با توجه به مکانی که قرار است با استفاده از این نوع رنگ رنگ آمیزی شود نوع آن فرق می کند. اگر خریدار رنگ پودری هستید و می خواهید انواع مختلف این محصول را به صورت عمده و یا جزئی خریداری کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع رنگ های پودری، قیمت رنگ های پودری و… با ما در ادامه همراه شوید.

قیمت ارزان انواع رنگ های پودری

انواع رنگ پودری موجود در بازار

انواع رنگ پودری موجود در بازاررنگ های پودری رنگ های هستند که استفاده از آن به حلال نیاز ندارد و به صورت مستقیم قابل استفاده می باشد. انواع مختلفی از این رنگ در بازار وجود دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • رنگ ترموپلاستیک؛ گرما این رنگ را ذوب و باعث جاری ش ن آن بر روی سطح می شود.
  • رنگ ترموست؛ این محصول تنها در دماهای بسیار بالا به حالت مذاب می شود و پس از ذوب شدن اولیه دیگر گرما نمی تواند آن را ذوب کند.
  • رنگ ساده؛ برای رنگ کردن سطوح فلزات قابل استفاده است.
  • رنگ پلی استر؛ 
  • رنگ هیبریدی
  • رنگ دکورال
  • رنگ چرمی؛ رنگی باعث ایجاد رنگی شبیه چرم بر روی صفحات فلزی می شود.
  • رنگ سمباده ای؛ این رنگ باعث ایجاد رنگی شبیه سمباده را بر روی صفحات فلری می شود.
  • رنگ چکشی؛ این نوع رنگ برای اجسام فلزی استفاده می شود و صفحه ای حالت فلز چکش خورده را ایجاد می نماید.

شما می توانید با توجه به سطی که قصد رنگ کردن آن را دارید یکی از انواع مختلف این رنگ را خریداری کنید.

فروش عمده و مستقیم رنگ پودری

فروش عمده و مستقیم رنگ پودریفروش عمده و مستقیم رنگ پودری به وسیله مراکز مختلفی در حال انجام است. اگر می خواهید این محصول را در حجم زیاد و با قیمت تولیدی خریداری کنید می توانید به صورت مستقیم به تولیدکنندگان آن در سطح کشور مراجعه کنید و انواع مختلف آن را با قیمت مناسب و به صورت عمده خریداری نمایید.

اگر اینکار برای شما مقدور نیست می توانید به نمایندگی های عرضه کننده آن در شهر و استانتان مراجعه کنید و این محصول را به صورت عمده و با قیمت ارزان تری نسبت به روش های دیگر خریداری کنید.

قیمت ارزان رنگ پودری برای مصرف کنندگان

قیمت ارزان رنگ پودری برای مصرف کنندگانیکی از عوامل تاثیر گذار در هنگام خرید رنگ پودری قیمت آن است. معمولا بیشتر افراد خواستار این هستند تا رنگ پودری با قیمت ارزان و مناسبی را خریداری کنید. شما برای خرید این محصول با قیمت ارزان می توانید به مراکز فروش ویژه، تولیدی ها و نمایندگی های ارائه رنگ پودری باژاک، صنعتی و… مراجعه کنید و این محصول را با قمیت مناسب تری خریداری کنید. 

برای مثال یکی از مراکز فروش انواع رنگ های پودری در شهر شیراز است. در مراکز فروش رنگ پودری شیراز انواع مختلف این رنگ با قیمت ارزان و مناسب به مشتریان عرضه می شود که شما می توانید با مراجعه مستقیم به این مراکز و یا استفاده از فروشگاه های اینترنتی آن محصول مورد دلخواهتان را خریداری کنید.

عرضه رنگ پودری برای چوب

عرضه رنگ پودری برای چوبیکی از مهم ترین کاربردترین رنگ پودری استفاده از آن برای رنگ آمیزی چوب است. شما به راحتی می توانید با استفاده از این رنگ سطح چوب مورد دلخواهتان را رنگ نمایید. از مزایای استفاده از این رنگ برای چوب این است که استفاده از آن بوی زیادی را تولید نمی کند به همین دلیل به وسایل تهویه کمتری نیازمند می باشد همچنین تمام رنگ موجود در بسته نیز قابل استفاده است و با استفاده از هر کیلوگرم از این نوع رنگ می توانید میزان بیشتری را به نسبت رنگ های مایع رنگ آمیزی نمایید.

براب خرید رنگ پودری برای چوب می توانید به مراکز فروش انواع رنگ پودری صنعتی مراجعه کنید و پس از آگاهی از قیمت رنگ صنعتی پودری برای رنگ آمیزی چوب باکیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پودری ورنی طرح چوب

امروزه در کشور ما انواع مختلف رنگ ها به صورت مایع و پودری تولید می شوند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و جهت مصارف گوناگون از آن ها استفاده می شو

پاسخی بگذارید