رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پودری / عرضه رنگ پودری مسی ۱۰ گرمی

عرضه رنگ پودری مسی ۱۰ گرمی

رنگ ها برای جلوه دادن به محیط نقش بسزایی دارند و در جنس و نوع و نمونه های مختلفی تولید می شوند. رنگ پودری مسی جز نادرترین این محصولات است که ترکیب رنگی خاص و منحصر به فرد را بر روی سطوح مختلف ایجاد می کند. این پودر قابلیت ترکیب با رزین و الکل و روغن و آب و … را دارد و به همین دلیل مصارف مختلفی را به خود اختصاص می دهد. عرضه این پودر ۱۰ گرمی به بازار به صورت عمده و جزیی صورت می گیرد و نمونه های عمده همیشه قیمت مناسب و مقرون بصرفه ای دارند. 

عرضه رنگ پودری مسی 10 گرمی

موارد مصرف رنگ پودری مسی چیست؟

موارد مصرف رنگ پودری مسی چیست؟ رنگ پودری مسی به دلیل ساختار فوق العاده ای که دارد با مواد دیگر به خوبی ترکیب شده و سطح کاربری گسترده ای را به خود اختصاص می دهد. از جمله مواد مصرف آن می توان به رنگ روغن، گواش، وسایل تزیینی خمیری و … مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل وجود اکلیل در آنها جلوه و نمای خاصی دارند. 

تنها مقدار کمی از آن می تواند رنگ دلخواه شما را بوجود آورد. تیره و روشن بودن رنگ و درجه بندی آن به سلیقه شما بستگی دارد و هر میزان که این پودر بیشتر باشد پر رنگ تر است. اغلب آنها شب تاب و شب رنگ هستند و وقتی بر روی سطوح قرار می گیرند درخشندگی خاصی دارند. 

از دیگر موارد مصرف آن می توان به خمیر چینی اشاره کرد که بعد از درست کردن اشکل مختلف می توانید با این رنگ آن را تزیین کنید. این نمونه روی سطوح چوبی هم پوشش دهی خوبی دارد. 

خرید انواع رنگ پودری مسی ارزان قیمت

خرید انواع رنگ پودری مسی ارزان قیمت قیمت رنگ پودری در بازار بستگی به نوع و کیفیت و حجم بسته بندی آن دارد. تنوع این محصولات بسیار بالا بوده و مشتری در زمان خرید رنگ پودری انتخاب های گسترده ای دارد و می تواند متناسب با کار و طرح خود رنگ را انتخاب کند. خرید با قیمت ارزان و کیفیت بالا بهترین گزینه برای مصرف کننده است که باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه ها می شود. 

 امروزه با پیشرفت تکنولوژی بیشتر افراد به خرید اینترنتی گرایش پیدا کرده اند تا بتوانند از این طریق در زمان و هزینه های ایاب و ذهاب صرفه جویی کنند. 

خرید اینترنتی از جدید ترین شیوه های خرید این محصول می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. خرید اینترنتی با مراجعه به این فروشگاه  آنلاین امکان پذیر می باشد. در این روش قیمت رنگ مسی ارزان به قیمت درب کارخانه برای سفارش دهندگان محاسبه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پودری ورنی طرح چوب

امروزه در کشور ما انواع مختلف رنگ ها به صورت مایع و پودری تولید می شوند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و جهت مصارف گوناگون از آن ها استفاده می شو

پاسخی بگذارید