رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پودری / قیمت رنگ پودری مشکی در بازار اصفهان

قیمت رنگ پودری مشکی در بازار اصفهان

رنگ ها را از نظر ساختاری می شود به دو دسته مایع و پودری تقسیم نمود. هر کدام از آنان ویژگی های خاص خود را دارند و طبعاً کیفیت کارشان نیز متفاوت است. در این مطلبی که مطالعه می نمایید، می خواهیم در خصوص قیمت رنگ پودری مشکی در بازار اصفهان و موارد بکارگیری از آن توضیح دهیم. 

قیمت رنگ پودری مشکی در بازار اصفهان

مواردی که رنگ پودری مشکی استفاده می شود:

مواردی که رنگ پودری مشکی استفاده می شود: در رنگ آمیزی محصولات مختلف، از الوان گوناگونی استفاده می کنند که هر یک، متشکل از مواد اولیه متفاوتی هستند. آنان را در امور بسیار متنوعی به کار می گیرند. اما مواردی که رنگ پودری مشکی استفاده می شود: 

  • در رنگ آمیزی خودروها 
  • در رنگ آمیزی فلزات گوناگون 
  • در رنگ آمیزی چوب 
  • در رنگ آمیزی محصولات پلاستیکی 

قابل ذکر است که انواع رنگ پودر را از مواد اولیه ای همچون فیلر، رزین، پیگمنت و مواد افزودنی تولید می نمایند. روند تولید آنان به گونه است که ابتداء مواد به صورت مذاب در آورده تا خوب با هم مخلوط شوند که به این کار در اصطلاح، “اکسترود” می گویند. پس از آن می گذارند تا ماده سر شود و در دو مرحله آسیاب می نمایند. 

مواد آسیاب شده ذراتی اند که بین ۲۰ تا ۸۰ میکرون اند؛ ولی این پایان کار نیست، پودر مرغوب را پس از الک کردن همین ذرات به دست می آورند و سپس در بسته بندی های مختلفی قرار می دهند. 

رنگ های پودری امروزه کاربرد زیادی پیدا کرده اند که به روش های مختلفی نیز از آن کار می گیرند. عموماً برای رنگ آمیزی، از وسیله ای خاص کار می گیرند که به آن “تفنگ پاشش” می گویند. 

خرید انواع رنگ پودری مشکی بدون واسطه

خرید انواع رنگ پودری مشکی بدون واسطه رنگ های پودری را از نظر ساختاری می شود به سه دسته تقسیم کرد که عبارت می باشند از: رنگ ترموپلاست، رنگ ساده و رنگ ترموپلاستیک. شما می توانید خرید انواع رنگ پودری مشکی بدون واسطه را با نرخ های مناسب انجام دهید. تهیه کالا به این شکل، در کنار این که قیمت رنگ را پایین می آورد، باعث می شود تا نوع مرغوب را بخرید. 

در هر حال، این رنگ، ویژگی های خاص خود را هم دارد. مثلاً شما نیازی به حلال ندارید. آنان آلودگی کمتری ایجاد می کنند و دوام شان بالاتر است. با استفاده از این نوع رنگ، سطحی براق خواهید داشت و از سوی دیگر، سه برابر نوع مایع، مقاومت دارند. آنان سازگار با محیط زیست نیز می باشند. 

اگر علاقه مند به خرید رنگ پودری در تنوع بالا و کیفیت عالی هستید، می توانید با عرضه کنندگان این سایت از طریق کانال های زیر، ارتباط برقرار کنید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پودری ورنی طرح چوب

امروزه در کشور ما انواع مختلف رنگ ها به صورت مایع و پودری تولید می شوند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و جهت مصارف گوناگون از آن ها استفاده می شو

پاسخی بگذارید