رنگ صنعتی مات
خانه / کفپوش پلی یورتان / قیمت مناسب کفپوش پلی یورتان ورزشی

قیمت مناسب کفپوش پلی یورتان ورزشی

در سالن ها، استادیوم ها و اماکن ورزشی، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به اعضای بدن ورزشکاران و دفع کردن ضربات وارده در حین انجام حرکات تند و سریع، از ابزار ها و لوازم خاصی برای پوشش سطح کف سالن ها که عمدتا بتنی، سنگی و سیمانی بوده و بسیار سخت هستند به کار می رود. این وسایل کفپوش نام دارند و در مدل های مختلفی تولید می گردند. برای دست یابی به مناسب ترین نرخ و قیمت کفپوش پلی یورتان ورزشی، به شرکت های توزیع و پخش آن ها مراجعه کنید.

قیمت مناسب کفپوش پلی یورتان ورزشی

استفاده از کفپوش پلی یورتان مخصوص سالن

استفاده از کفپوش پلی یورتان مخصوص سالنکفپوش های ورزشی پلی یورتان، که از مواد پلیمری و نفتی ساخته شده است، برای پوشش سطح سالن های ورزشی استفاده شده و دارای چندین مزیت هستند. از جمله:

  • بیشترین میزان جذب ضربات نسبت به انواع دیگر
  • احتمال آسیب دیدگی بسیار کم افراد، به دلیل ویژگی ارتجاعی بالا
  • مقاومت خیلی زیاد در مقابل عوامل فرسایش زا و سایش
  • عدم لغزندگی سطح آن و لیز خوردن افراد، چون سطح این وسایل دارای اصطکاک کافی است.
  • در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده و به رنگ آن آسیبی نمی رسد..
  • می توان آن را بدون هیچ گونه درزی و کاملا یکپارچه اجرا نمود.
  • قابلیت چسبندگی بر روی بتن، سرامیک، آسفالت، سنگ و …
  • شستشو و نظافت خیلی آسان و کم هزینه
  • قابلیت نگهداری راحت و طول عمر بالا
  • پایداری زیاد در مقابل رطوبت و نم، سرما و گرمای هوای محیط
  • کاملا بهداشتی، استریل شده، ضد میکروب و قارچ و …
  • تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ ها
  • وجود امکان خط کشی بر روی آن

با تهیه و خرید کفپوش پلی یورتان مخصوص سالن و ورزشگاه، به خوبی می توانید کف محیط را پوشش داده و آن را از نظر رطوبتی نیز عایق بندی کنید. در ضمن این وسایل زیبایی و جلوه خیلی زیادی به محیط می بخشند.

یکی دیگر از کاربرد های آن ها به عنوان کفپوش سوله صنعتی می باشد و برای این محیط ها نیز بسیار مناسب هستند.

صادرات انواع کفپوش پلی یورتان به اسپانیا

صادرات انواع کفپوش پلی یورتان به اسپانیایکی دیگر از کفپوش هایی که برای محیط های ورزشی طراحی شده اند، نوع نانو می باشد. این لوازم که از رنگ های بهداشتی اپوکسی در آن ها استفاده می گردد، علاوه بر ضد سایش بودن و مقاومت خیلی زیاد، کاملا آنتی باکتریال نیز هستند.

صنعت گران داخلی کشور ما ایران با تولید کردن انواع کفپوش های نانو، پلی یورتان و اپوکسی و صادرات آن ها به کشورهایی نظیر اسپانیا، گامی بزرگی در جهت توسعه فناوری و رشد اقتصادی کشور برداشته اند.

شما می توانید در مراکز عرضه کفپوش ورزشی و دفاتر فروش کفپوش نانو این تجهیزات را با نرخ مناسبی تهیه کنید. همچنین برای خرید رنگ های اپوکسی می توانید به شرکتهای توزیع رنگ epoxy سری بزنید.

تفاوت قیمت کفپوش ایرانی و خارجی

تفاوت قیمت کفپوش ایرانی و خارجیکفپوش های تولید شده در داخل کشور ما، با استفاده از به روز ترین و جدید ترین استاندارد های دنیا، و نیز با روش های نوین و ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته و مدرن، کاملا قابل رقابت و برابر با نمونه های وارداتی تولید شده و به بازار های مصرف داخلی و  بین المللی وارد می شوند.

اما از آنجایی که اجناس خارجی عمدتا تفاوت قیمت خیلی زیادی با انواع ایرانی داشته و نرخ بالایی دارند، مصرف کنندگان تصور می کنند که این محصولات از نظر کیفی نیز در رده بالاتری هستند، اما در اکثر موارد این گونه نیست. این اختلاف قیمت عمدتا به دلیل نوسانات نرخ ارز در داخل کشور ماست.

واردات کفپوش پلی یورتان ورزشی از هلند

واردات کفپوش پلی یورتان ورزشی از هلندبا وجود تولیدات گسترده و سیع در زمینه کفپوش های پلی یورتان ورزشی در داخل ایران، اما همواره برخی از مصرف کنندگان تمایل به خرید و استفاده کردن از نمونه های خارجی را دارند. البته این تمایل در مواردی که با برندهای به نام دنیا مواجه می شویم امری منطقی به نظر می رسد. به همین دلیل بسیاری از تجار به واردات این محصولات از کشور هایی مانند هلند روی می آورند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

استعلام قیمت کفپوش پلی یورتان در کشور

برخی از افراد تمایل دارند تا برای ساختمان های خود از کف پوش های مدرن با طراحی هایی جدید استفاده به عمل آورند. در این زمینه نمایندگی های معتبری سعی در ارائه بهتر

پاسخی بگذارید