رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ / فروش رنگ جامد خودرو با نازلترین قیمت

فروش رنگ جامد خودرو با نازلترین قیمت

فروش رنگ جامد خودرو با نازلترین قیمت بسیار درآمدزا و سود آور می باشد. این رنگ ها همان رنگ های پودری می باشند که به خاطر مزیت هایی که دارند در صنایع مختلف از جمله اتومبیل سازی از آنها استفاده می کنند. این محصولات دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند.

فروش رنگ جامد خودرو با نازلترین قیمت

در مورد رنگ جامد خودرو بیشتر بدانید

در مورد رنگ جامد خودرو بیشتر بدانید

امروزه استفاده از رنگ جامد خودرو به جای رنگ های حلال افزایش یافته است. این رنگ ها به شکل پودر می باشند که به دلیل مزیت های زیر در صنعت خودرو سازی از آنها استفاده می شوند:

  • این رنگ ها آلودگی محیط زیستی ایجاد نمی کنند.
  • این رنگ ها ضایعاتی ایجاد نمی کنند.
  • این محصولات کارایی بالایی دارند.
  • مراحل رنگ آمیزی به وسیله این رنگ ها به راحتی انجام می شود.

این رنگ ها در صنعت خودرو سازی برای قسمت های مختلف خودرو مانند ترمز؛ موتور؛ فیلتر؛ رینگ ها؛ دستگیره ها، سپرها و…. استفاده می شوند. از انواع رنگ های پودری که در صنعت اتومبیل سازی استفاده می شوند به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • رنگ پلی استر پودری: از ویژگی های این رنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد : ۱_ از این رنگ ها برای قسمت رینگ خودرو استفاده می کنند.
  • ۲_ این رنگ در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. ۳_ این رنگ باعث می شود ظاهر رینگ زیبا شود. ۴_ ضخامت این رنگ بین ۳۷ تا ۱۰۰ میکرون می باشد. ۵_ این نمونه محصول اگر در دمای ۸۸ درجه سانتی گراد قرار بگیرد در عرض ۱۵ دقیقه سریع خشک می شود.
  • رنگ اکریلیک پودری: این رنگ برای رنگ آمیزی رینگ ها؛ سپر و دستگیر های خودرو استفاده می شود. این نمونه محصول در سریع ترین زمان خشک می شود. این رنگ در مقابل ضربه مقاومت بالایی دارد. ضخامت این رنگ بین ۲۵ تا ۲۰۰ میکرون می باشد. اگر این نمونه محصول در دمای ۷۲ درجه سانتی گراد قرار بگیرد ۲۰ دقیقه طول می کشد تا رنگ خشک شود. 
  • رنگ پلی استر یا رنگ پلی یورتان جامد: این نمونه رنگ نسبت به دیگر رنگ های پودری خوردو انعطاف پذیری بالایی دارد. علاوه بر این؛ این رنگ در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد و می تواند سطح مورد نظر را درخشان کند. ضخامت این رنگ بین ۳۰ تا ۱۰۰ میکرون می باشد.  اگر این رنگ در دمای ۸۸ درجه سانتی گراد قرار بگیرد ۱۵ دقیقه طول می کشد تا خشک شود.
  • رنگ هیبرید اپوکسی یا پلی استر پودری: این نمونه محصول در مقابل سنگ ریزه مقاومت بالایی دارد به خاطر همین روی قسمت هایی مانند سپر؛ گلگیر خودرو؛ که بیشتر سنگ ریزه ها به آن ها برخورد می کنند استفاده می شود. ضخامت این محصول بین ۳۰ تا ۲۰۰ میکرون می باشد. اگر این رنگ در دمای ۸۸ درجه سانتی گراد قرار بگیرد ۱۵ دقیقه طول می کشد تا خشک شود.
  • رنگ اپوکسی پودری: این رنگ برای رنگ آمیزی قطعات خودرو و رادیاتور استفاده می شود. این محصول چسبندگی و مقاومت فوق العاده ایی دارد. ضخامت این رنگ بین ۳۰ تا ۴۰۰ میکرون می باشد این رنگ اگر در مقابل دمای ۸۰ درجه سانتی گراد قرار بگیرد بعد از پانزده دقیقه خشک می شود.

فروشگاه رنگ جامد خودرو ارزان در اصفهان

فروشگاه رنگ جامد خودرو ارزان در اصفهان

فروشگاه رنگ جامد خودرو ارزان در اصفهان توانسته با عرضه این محصول سود فوق العاده ایی را کسب کند. فروشگاه رنگ خودرو موفق شده با فروش این محصول در آمد بالایی را کسب کند. رنگ خودرو اصفهان یکی از برندهای معتبر و صاحب نام در عرصه رنگ های خودرو می باشد که از نظر کیفیت واقعا منحصر به فرد است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید