رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پودری / خرید عمده رنگ پودری از درب کارخانه

خرید عمده رنگ پودری از درب کارخانه

خرید عمده رنگ پودری به منظور پوشش دهی سطوح فلزات مختلف انجام می شود. خرید عمده انواع رنگ پودری از درب کارخانه با شرایط ویژه ای برای مشتریان انجام می شود.

خرید عمده رنگ پودری از درب کارخانه

لیست قیمت انواع رنگ پودری ایرانی و خارجی

لیست قیمت انواع رنگ پودری ایرانی و خارجیرنگ های پودری یکی از نمونه رنگ های تولید شده به وسیله رزین های مختلف است که در امر پوشش دهی سطوح فلزی از آن ها استفاده می شود.

رنگ پودری رزین شده دارای انواع مختلفی است که در برند های ایرانی و خارجی به مشتریان ارائه داده می شود.

رنگ های پودری در صنایع مختلف فلزی امروزه کاربرد های ویژه ای به خود اختصاص دادند و دلیل این افزایش کاربرد این محصولات، این است که نیاز به حلال و رقیق کننده خاصی ندارند، از این رو مورد توجه مصرف کننده های انواع رنگ صنعتی قرار گرفته اند.

هم چنین اجرای رنگ های پودری بسیار متفاوت از رنگ های مایع است و اجرای این رنگ ها نسبت به رنگ های مایع آسان تر است  و به تجهیزات خاصی نیازی ندارد.

قیمت فروش رنگ های پودری در برند های ایرانی و خارجی با یکدیگر متفاوت است و مشتریان جهت دریافت لیست قیمت این محصولات می‌توانند با مشاورین شرکت ما در ارتباط باشند.

واردات رنگ پودری از ترکیه

واردات رنگ پودری از ترکیه با وجود کارخانه های تولید کننده انواع رنگ پودری در ایران واردات این محصول از کشور ها خارجی هم چون ترکیه نیز دیده می‌شود.

رنگ های پودری جزو مهم ترین و پرکاربرد ترین انواع رنگ های صنعتی به شمار می روند که بسته به نیاز و نوع محافظتی که باید انجام دهند، با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

اگر به معرفی انواع رنگ های  صنعتی و پودری بپردازیم باید موارد زیر را نام ببریم:

  • رنگ های اپوکسی
  • رنگ های پلی اورتان
  • رنگ های نسوز
  • رنگ های الکترواستاتیک
  • رنگ های پودری رزین شده

ارائه رنگ پودری در بسته های متفاوت

ارائه رنگ پودری در بسته های متفاوتتولید کننده رنگ پودری در ایران بیشتر این هدف را مد نظر خود قرار می دهد که محصولات تولیدی با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد.

رنگ های پودری در واقع باید به نوعی طراحی و تولید شوند که نسبت به حرارت و عوامل شیمیایی دیگر از خود محافظت هایی را نشان دهند.

از آنجایی که این محصولات به عنوان پوشش محافظتی مورد استفاده  قرار می گیرد، باید حداکثر زمان مناسب را برای محافظت از این سطوح را از خود نشان دهند.

تولید کننده های انواع رنگ پودری این محصولات را در بسته بندی های متفاوت به مشتریان ارائه می دهند.

هدف از بسته بندی متنوع این محصولات رفع نیاز مشتریان به هر میزانی است.

مشتریان و خریدار رنگ پودری در بازار تمامی  افراد می توانند باشند زیرا این محصولات با شرایط محیطی زیادی سازگاری از خود نشان می دهند.

پرمصرف ترین نوع رنگ پودری در کشور

پرمصرف ترین نوع رنگ پودری در کشوررنگ پودری یکی از پر مصرف ترین انواع رنگ های صنعتی در کشور است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد اولیه  ای که در تولید انواع رنگ های پودری استفاده می شود، دارای خاصیت ها و مشخصاتی هستند که می‌توانند با هر شرایط محیطی سازگاری داشته باشند و برای پوشش دهی فلزات مختلف می توانند مورد استفاده واقع شوند.

معمولاً کارگاه‌های نقاشی و کارخانه های تولید کننده محصولات صنعتی فلزی بزرگ‌ترین خریداران رنگ صنعتی پودری هستند.

خرید اینترنتی رنگ پودری هم مانند دیگر محصولات در ایران دارای طرفداران بسیار زیادی است.

فروش در بستر اینترنت امروزه یکی از آسان ترین روش های فروش است.

از آنجایی که تمامی مردم امروزه از اینترنت بسیار استفاده می‌کنند، تبلیغ در اینترنت حداکثر میزان فروش ها را به همراه دارد.

در فروشگاه‌ های اینترنتی عرضه انواع رنگ پودری، قیمت های مناسب برای فروش این محصولات در نظر گرفته می شود.

شایان ذکر است که در بازار خرید و فروش انواع رنگ پودری نمونه‌های تولید شده در برند ایرانی این محصول نسبت به برند های خارجی ارزان‌تر است و این موضوع می توانند برای مشتریان عمده قابل توجه باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پودری ورنی طرح چوب

امروزه در کشور ما انواع مختلف رنگ ها به صورت مایع و پودری تولید می شوند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و جهت مصارف گوناگون از آن ها استفاده می شو

پاسخی بگذارید