رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / کارخانه رنگ خودرو تیبا آبی کاربنی

کارخانه رنگ خودرو تیبا آبی کاربنی

رنگ خودرو و رنگ اپوکسی زینک ریچ از قدیم جزو مهمترین عوامل در به چشم آمدن خودرو بوده است. هر خودرویی به وسیله رنگی مناسب مدل و شکل ظاهری آن دیده می شود و مورد توجه قرار می گیرد. رنگ خودرو تیبا نیز می تواند یکی از مهم ترین قسمت هایی برای دیده شدن این خودرو باشد. آبی کاربنی شاید از بهترین رنگ ها برای این خودرو باشد. کارخانه رنگ خودرو تیبا آبی کاربنی

زیباترین رنگ خودرو تیبا کدام است؟

زیباترین رنگ خودرو تیبا کدام است؟ رنگ خودرو و  رنگ ترافیکی سرد بسیار اهمیت دارد و برای هر خودرویی رنگ به خصوصی می تواند جزو رنگ بهتر باشد. از قدیم خودرو های تولید شده را رنگ می کردند. ابتدا زمانی که تازه خودرو تولید می شد با دست خودرو ها را رنگ می کردند. فرایند خشک شدن این رنگ ها کمی زمان بر بود و در دمای اتاق و با گذشت حدود چند هفته این رنگ ها خشک می شد. امروزه اتومبیل ها به وسیله ربات ها رنگ آمیزی می شوند و فرایند خشک شدن آن ها حدود چند ساعت طول می کشد. رنگ ها برای خودرو ها هم در ایران تولید می شوند و هم به کشور وارد می شوند. رنگ خودرو خارجی از تولیدات داخل مسلما گران تر است.
انواع کیفیت رنگ ها در برند های ایرانی و خارجی متفاوت هستند. از پیشرفته ترین رنگ آمیزی ماشین ها چند لایه رنگ کردن آن ها در ۱۰۰ میکرومتر است. برای رنگ کردن خودرو ابتدا با اسپری آب را با شدت بر بدنه خودرو میریزند. سپس با پوششی از فسفات آن را می پوشانند تا در برابر خورندگی مقاوم شوند. سپس برای محافظت از خودرو افزودنی هایی به آن ها افزوده می شود. سپس بعد از انجام فرایند های لازم برای ایجاد پوششی مناسب برای محافظت از زنگ زدگی خودرو آن را با روش ها و دستگاه های پیشرفته رنگ می کنند.

فروشنده رنگ خودرو تیبا آبی کاربنی خارجی

فروشنده رنگ خودرو تیبا آبی کاربنی خارجی فروشنده رنگ خودرو در سطح جهان با تولید کیفیت های مختلف از این رنگ ها آن ها را به کشور های دیگر صادر می کنند. رنگ های تولید شده می توانند برای ماشین های مختلف به قیمت های متفاوت به بازار عرضه شوند. و چون رنگ آمیزی ماشین ها از عوامل خیلی مهم و حتمی در روند تولید ماشین است و تقاضا برای آن بسیار است تولیدی های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. انتخاب رنگ مناسب برای هر ماشینی با توجه به سلیقه افراد متفاوت است برای همین ماشین ها در رنگ های مختلف در بازار وجود دارند. رنگ هایی مثل رنگ آبی کاربنی ماشین تیبا از جمله رنگ های خاصی است که در این ماشین دیده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید