رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پودری / تولید کننده رنگ پودری صنعتی در تهران

تولید کننده رنگ پودری صنعتی در تهران

رنگ پودری صنعتی از محصولات با کیفیت و نوینی است که با وجود مدت زمان کوتاه معرفی به بازار، شهرت و محبوبیت بالایی یافته و خریداران و مصرف کنندگان بسیاری را به سمت و سوی خود کشانده است، چرا که این ماده در مقایسه با دیگر رنگ های مرسوم آلودگی کمتری را ایجاد می نماید و به دلیل عدم حضور حلال، حجمی کم و کیفیتی ممتاز دارد؛ در تولید رنگ های پودری مواد مختلفی دخالت دارند، پلی استر، رزین ها، آلکالوئیدها و مشتقات پلاستیکی تنها بخشی از هزاران موادی هستند که با حضور در ساختار رنگ پودری، موجب افزایش مرغوبیت و کارایی آن می گردند.

تولید کننده رنگ پودری صنعتی در تهران

ویژگی های رنگ پودری صنعتی خوب

ویژگی های رنگ پودری صنعتی خوب همان طور که ذکر شد رنگ پودری حجم کمی دارد، از طرفی به دلیل ساختار ویژه خود و چگالش پایین، صرفه اقتصادی بی نظیری را متوجه حال مصرف کنندگان می سازد، زیرا آنها قادر اند با پرداخت مبالغی مشابه، میزان بیشتری از رنگ های پودری را خریداری نموده و از آنها در فعالیت های گوناگون صنعتی خود بهره برند.
رنگ پودری حلال ندارد، در نتیجه بالغ بر ۹۹% از رنگ قابل مصرف است، این بدین معنا است که رنگ های پودری با کیفیت کمترین میزان دور ریز و هدر رفت در رنگ آمیزی را خواهند داشت؛ استفاده از رنگ های درجه یک پودری با ایجاد جلوه ای خاص، زیبا و خیره کننده، رضایت حداکثری مصرف کنندگان را به دنبال می آورد.

تنوع دیگر عامل مهمی است که رنگ مد نظر را از دیگر رنگ های موجود در بازار متمایز می سازد؛ این محصولات در انواع بسیار مختلفی تولید می شوند، رنگ های چرمی، چکشی، سمباده ای، هیبریدی، دکورال و برخی از رنگ های پلی یورتان تک یا دو جرئی بخشی از تنوع بالای رنگ های پودری هستند.
استفاده از رنگ پودری بسیار آسان و کم هزینه است، به طوری که حتی خود مصرف کنندگان نیز می توانند نسبت به اعمال آن بر روی سطوح اعمال نمایند؛ غالبا این امر با استفاده از دستگاه های افشانه دستی و یا اتوماتیک صورت می پذیرد تا زیبایی منحصر به فردی جلوه گر شود.

خرید بهترین رنگ پودری صنعتی در تهران

خرید بهترین رنگ پودری صنعتی در تهران به جرات می توان گفت تمامی صنعتگران و فعالان مشاغل گوناگون خواهان دسترسی به بهترین رنگ پودری هستند؛ شایان ذکر است که خرید رنگ پودری با کیفیت در تهران به دور از دخالت سودجویان و کاملا مستقیم انجام می شود تا مشتریان بتوانند محصولات مد نظرشان را با نازلترین قیمت ها خریداری نمایند.

خرید عمده رنگ های پودری نیز فرصت استثنایی دیگری است که در اختیار مشتریان قرار داده شده است؛ آنها می توانند در دو شکل کیلویی و یا بسته بندی شده، رنگ های مرغوب را از همین سایت خریداری نمایند و سود مناسبی را برای خود به ارمغان آورند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پودری ورنی طرح چوب

امروزه در کشور ما انواع مختلف رنگ ها به صورت مایع و پودری تولید می شوند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و جهت مصارف گوناگون از آن ها استفاده می شو

پاسخی بگذارید