رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پودری / تولید کننده رنگ پودری نانو در کشور

تولید کننده رنگ پودری نانو در کشور

رنگ پودری نانو از نمونه های جدیدی است که با فناوری روز و فرمولاسیون نوین و پیشرفته ای تولید شده که از مزایای منحصر به فردی نسبت به دیگر نمونه ها برخوردار بوده و از مصارف زیادی نیز برخوردار می باشد به همین دلیل خریداران زیادی را به خود اختصاص داده که تولید کننده با ارائه متنوع ترین طیف رنگی آنها همه سلایق را پوشش می دهد.

تولید کننده رنگ پودری نانو در کشور

آشنایی با انواع رنگ پودری نانو

آشنایی با انواع رنگ پودری نانو رنگ پودر نانو یکی از ابداعات و نوآوری های تولید کنندگان است که دارای مزیت های زیر است:

  • رنگ پودری نانو در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته و تا سقف دمای ۳۰۰ درجه سانتیگراد زرد نخواهد شد.
  • در پوشش فیلم های نهایی گرد و غبار و آلودگی سطحی را به خود جذب نخواهد کرد.
  • با این رنگ مشکلاتی مانند سیالیت پایین و کلوخگی مرتفع شده و شرایط انبارداری نیز بهبود پیدا کرده است.
  • در برابر اشعه خورشید مقاومت بالایی داشته و در برابر تخریب پوشش فیلم بالاخص در پوشش هایی با شید تیره تر که در آن نفوذ اشعه ماوراء بنفش زیاد است بادوام می باشد.
  • رنگ پودر نانو در برابر آزمون نمک و خوردگی بر اساس استانداردها مقاوم بوده است در برابر خوردگی، سایش و فشار نیز مستحکم است.
  • برخی از مدل های این رنگ ها آنتی باکتریال بوده و به دلیل از بین بردن باکتری ها برای محیط های بهداشتی مانند بیمارستان ها، اتاق عمل، کلینیک ها و … مناسب است.
  • این رنگ نانو از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و قابلیت جذب بالایی نیز دارد و در برابر خوردگی نیز بسیار مقاوم بوده و در برابر شرایط مختلف جوی نیز بادوام خواهد بود.

خرید رنگ پودری نانو مرغوب در تهران

خرید رنگ پودری نانو مرغوب در تهران خرید رنگ پودری نانو تهران به دلیل مرغوبیت بالایی که دارد به وفور انجام می شود و در مراکز مختلفی می توان این محصول را مشاهده نمود و همچنین خود تولید کننده نیز عرضه کننده مستقیم آن است که به دلیل اینکه عرضه کننده بدون واسطه است نرخ های ارزانی را ارائه می کند.

رنگ پودری تهران کاربردهای زیادی دارد و در سطوح مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل دارا بودن طیف وسیع رنگی مشتری از حق انتخاب بالایی برخوردار بوده و می تواند متناسب با نیاز و سلیقه خود نمونه دلخواه را تهیه کند و با ترکیب پودرهای مختلف آن نیز می توان رنگی جدید و منحصر به فرد را ایجاد کرد.

رنگ پودری نانو در بازار بسته به برند و کیفیت هایی که دارد دارای قیمت های مختلفی است و هر مدلی از این محصول دارای مشخصه مختلفی بوده که بسته به آن قیمت ها نیز متفاوت می باشد مثلا نوع ضد باکتری بودن آن از نمونه های گرانتر خواهد بود و هر چه این رنگ تخصصی تر باشد گرانتر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پودری ورنی طرح چوب

امروزه در کشور ما انواع مختلف رنگ ها به صورت مایع و پودری تولید می شوند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و جهت مصارف گوناگون از آن ها استفاده می شو

پاسخی بگذارید