رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / فروش رنگ خودرو ساینا با قیمت خوب

فروش رنگ خودرو ساینا با قیمت خوب

فروش رنگ ترافیکی و خودرو ساینا با قیمت مناسب در مراکز اصلی فروش این محصولات صورت می گیرد. البته همان طور که می دانید قیمت این محصولات به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله آنها می توان به نوع و کیفیت رنگ اشاره نمود.

فروش رنگ خودرو ساینا با قیمت خوب

زیباترین انواع رنگ خودرو ساینا

زیباترین انواع رنگ خودرو ساینا

رنگ خودرو همواره به عنوان یک جز اصلی برای تزئین و زیبایی خودرو نقش اساسی دارد. بر این اساس انواع رنگ خودرو ساینا را می توان به دو دسته ساده و مات تقسیم کرد. به جرات می توان گفت رنگ خودرو گاهی برای برخی از افراد از نوع و مدل خودرو مهم تر است. به همین دلیل نیز رنگ خودرو و هر نوع خط و خش در قیمت نهایی خودرو اهمیت زیادی دارد.

رنگ‌های ساده در واقع همان رنگ‌های معمولی هستند که با یک روکش بی رنگ پوشیده می شوند. همین پوشش سبب می شود تا میزان استحکام رنگ در برابر شرایط محیطی به شدت افزایش یافته و از خط و خش جلوگیری شود.

این نوع از رنگ ها دارای قیمت ارزانتری نسبت به سایر انواع رنگ نسوز بوده و از طرفی تنها با یکبار رنگ کردن تمام بدنه خودرو را پوشانده و به همین خاطر نیز هنگام آسیب دیدگی و خش دیدن خودرو به راحتی با استفاده از قلم های خش گیری قابل ترمیم هستند.

این رنگ ها شامل طیف های متنوعی مانند مشکی، سفید، آبی، قرمز و یا نقره ای هستند و تنوع آنها زیاد است. اما بیشترین میزان استفاده از طیف سفید می باشد.

نوع دیگر رنگ ها مات هستند. این نوع رنگ ها معمولا گرانتر بوده و برای اتومبیل های خاص مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ های مات معمولا طیف خاکستری و سفید و مشکی را شامل می شوند. نکته قابل توجه درباره این رنگ ها مربوط به نگهداری و ترمیم آنها می شود. برای مثال تمیز کردن و پولیش این رنگ ها کار ساده ای نمی باشد و امکان دارد به رنگ خودرو آسیب وارد شود.

قیمت بهترین رنگ خودرو در ایران

قیمت بهترین رنگ خودرو در ایران

زیباترین رنگ خودرو را می توانید در این جا مشاهده نمایید و البته رنگ خودرو یک موضوع کاملا سلیقه ای بوده که بستگی به نظر افراد دارد. اما کیفیت رنگ ها معمولا متفاوت است و این موضوع مربوط به ساختار آنها می باشد.

لازم به ذکر است که قیمت رنگ خودرو در ایران به عوامل متعددی بستگی دارد. از یکسو هر چه قدر رنگ خودرو خاص تر و کمیاب تر باشد، در نتیجه قیمت آن بیشتر است. از سوی دیگر کیفیت و نوعِ مات یا معمولی بودن رنگ نیز بر قیمت آن تاثیر دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید