رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پلی اورتان / فروشگاه رنگ پلی اورتان صنعتی ترک

فروشگاه رنگ پلی اورتان صنعتی ترک

رنگ پلی اورتان صنعتی از جمله رزین های پر کاربرد است که قابلیت های مختلفی دارد و می تواند سطوح را براق و زیبا کند. این محصول قدرت پوشانندگی بالایی دارد و به خوبی روی هر سطح می چسبد. طیف رنگی آن گسترده بوده که هر سلیقه ای را به آسانی پوشش می دهد. این رنگ دو جزیی در مقابل مواد شیمیایی و اسیدی و نوسانات جوی و نور خورشید مقاومت بالایی از خود نشان می دهد که این امر باعث گستردگی کارایی آن می شود.

این فروشگاه رنگ های صنعتی را به صورت فله و بسته بندی در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

فروشگاه رنگ پلی اورتان صنعتی ترک

مدت زمان خشک شدن رنگ پلی اورتان صنعتی

مدت زمان خشک شدن رنگ پلی اورتان صنعتی رنگ پلی اورتان خارجی دارای سطح کیفی بالایی بوده و به دلیل ساختار منحصر به فرد خود بدون رنگ و بو بوده و زمانی که روی سطح قرار می گیرد در کمترین زمان خشک می شود و آلودگی زیست محیطی که برای انسان خطر آفرین باشد ایجاد نمی کند. هوای آزاد در خشک کردن آن تاثیر بسزایی دارد. 

این نمونه در مقابل رطوبت مقاوم بوده و افت کیفیت پیدا نمی کند. بلکه زمانی که خشک می شود دیگر قابل جدا شدن نیست و ماندگاری بالایی دارد.

این رنگ براق و جذاب در سطوح مختلف فلزی و پلاستیکی و … در صنایع کشتی سازی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. 

زمان خشک شدن به ضخامت رنگ بستگی دارد اگر رنگ را به صورت ضخیم بر روی سطح قرار دهید مسلما زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارد. 

قیمت رنگ پلی اورتان صنعتی خارجی

قیمت رنگ پلی اورتان صنعتی خارجی قیمت رنگ پلی اورتان در فرآیند تولید و بر اساس فاکتورهایی چون برند و شرکت سازنده و نوع و کیفیت مشخص و بر روی بسته بندی درج می شود تا مشتری بتواند با مشاهده و اطلاع از قیمت ها خرید ایده آل خود را انجام دهد.

رنگ های خارجی از نمونه های ایرانی نرخ بیشتری دارند به همین دلیل امروزه از رنگ های مناسب ایرانی استقبال زیادی می شود. 

قیمت این رزین ها در بازار دارای تنوع بسیار است، زیرا این محصولات در نمونه های گوناگون در بازار ارائه می گردند که از نظر سطح کیفی با همدیگر فرق دارند. قیمت می تواند مشتریان را در انتخاب و خرید محصولات یاری دهد. زیرا اکثر مشتریان بر اساس نرخ محصولات مشخصات آن ها را حدس می زنند.

تصور افراد بر این است که هر چه قیمت بیشتر سطح کیفی بهتر خواهد بود. در صورتی که عوامل دیگری چون نحوه فروش و میزان عرضه و تقاضا هم بر قیمت ها تاثیر می گذارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران به کشور های مجاور صورت می گیرد و با صادر کردن آنها زمینه و بستر برای اشتغال زایی جوانان فراهم می شود و همچنین موجب رونق اقت

پاسخی بگذارید