رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پلی اورتان / فروش رنگ پلی اورتان ترکیه با قیمت عالی

فروش رنگ پلی اورتان ترکیه با قیمت عالی

فروش رنگ پلی اورتان ترکیه با قیمت عالی در راستای وارد سازی عمده این محصول صورت می پذیرد. رنگ پلی اورتان در گروه پرکاربردترین رنگ های صنعتی دسته بندی می شود که استفاده از آنها برای پوشش دهی تجهیزات مختلف دیده می شود.

فروش رنگ پلی اورتان ترکیه با قیمت عالی

شرایط نگهداری رنگ پلی اورتان چیست؟

شرایط نگهداری رنگ پلی اورتان چیست؟ رنگ پلی اورتان بر پایه رزین پلی اورتان و هاردنر به صورت دو جزئی تولید می شود. رنگ های پلی اورتان دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر انواع اشعه های نور خورشید و عوامل اسیدی و شیمیایی مختلف هستند.

این محصولات به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت و همچنین داشتن چسبندگی عامل بر روی انواع سطوح و پوشش ها به عنوان یک لایه نهایی برای پوشش دهی سطوحی که در معرض نور خورشید و شرایط عوامل جریان قرار می‌گیرند، مورد استفاده واقع می شود.

رنگ های پلی اورتان از نظر ساختاری شباهت بسیار زیادی به رنگ های اپوکسی دارند و در بسیاری از موارد به عنوان مکمل این محصول شناخته شده هستند.

رنگ های پلی اورتان علاوه بر خواص مکانیکی، دارای زیبایی و براقیت خاصی هستند و در راستای همین موضوع به عنوان پوشش های حفاظتی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

از رنگ های پلی اورتان برای پوشش دهی سطوح فلزی مانند پل‌ ها، کشتی ‌ها و تانکر ها  به عنوان آخرین لایه استفاده می شود. رنگ های پلی اورتان به نحوی تولید می ‌شوند که برای استفاده این محصولات باید آنها را در شرایط کاملا مخصوص نگهداری کرد.

شرایط نگهداری رنگ پودری پلی اورتان را می توان به مدت یک سال تحت درجه حداکثر ۲۵ سانتی گراد و رطوبت نسبی ۵۰ یا ۶۰ درصد نگهداری کرد. بسته بندی این محصولات باید با دقت و در ظروف باکیفیت انجام پذیرد.

خرید انواع رنگ پلی اورتان ترکیه باکیفیت

خرید انواع رنگ پلی اورتان ترکیه باکیفیت رنگ پلی اورتان دارای طیف کاربری بسیار گسترده است و در راستای این موضوع تولید آن در ایران و در دیگر کشور ها در حجم های وسیع صورت می پذیرد.

انواع رنگ پلی اورتان با هدف عرضه عمده  این محصول در بازار به صورت وارد سازی از کشور ترکیه تامین می‌شوند. خرید رنگ پلی اورتان وارد شده از کشور ترکیه با کیفیت های بالا صورت می پذیرد و این محصول می تواند برای پوشش دهی سطوحی مختلف که در ارتباط مستقیم با نور خورشید و عوامل بیرونی قرار دارند مورد استفاده قرار گیرد و از ماندگاری بسیار زیادی نیز برخوردار است.

رنگ های پلی اورتان دو جزئی بر اساس ترکیب های تولیدی در کیفیت های متفاوتی تولید می شود که سازگاری خاصی با سطوح مختلف پیدا می کنند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران به کشور های مجاور صورت می گیرد و با صادر کردن آنها زمینه و بستر برای اشتغال زایی جوانان فراهم می شود و همچنین موجب رونق اقت

پاسخی بگذارید