رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پلی اورتان / قیمت رنگ پلی اورتان ضد سایش کیلویی

قیمت رنگ پلی اورتان ضد سایش کیلویی

رنگ پلی اورتان،  نوعی رنگ صنعتی است، که دارای ویژگی های منحصر بفردی است.  این رنگ برپایه رزین پلی اورتان تولید شده، که کاربردهای زیادی در امور ساختمانی و غیره دارد.  استفاده از این رنگ، شفافیت و براقیت خاصی ایجاد می کند،  و به عنوان یک پوشش حفاظتی بسیار مناسب تلقی می شود.  امروزه، استفاده از رنگ هایی که از کارایی بالایی برخوردار هستند، به وفور در مکان های مختلف دیده می شود،  که علاوه بر طراحی زیبا، خصوصیات مقاومتی و مراقبتی فراوانی را به همراه دارند.  قیمت رنگ پلی اورتان ضد سایش،. با توجه به استاندارد های کیفی مناسب و میزان آن در بسته بندی های متنوع، مختلف است. 

قیمت رنگ پلی اورتان ضد سایش کیلویی

خصوصیات رنگ پلی اورتان ضد سایش

خصوصیات رنگ پلی اورتان ضد سایش

استفاده از رنگ پلی اورتان جنبه های زیادی دارد،  که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. 

یکی از ویژگی های منحصر بفرد آن، خشک شدن این رنگ در مدت زمان بسیار کوتاهی است. 

قابلیت چسبندگی در تمامی سطوح، اعم از فلزی، سیمانی و غیره را دارند. 

در شرایط آب و هوایی مختلف، از مقاومت بالایی برخوردار است.

  یکی از مزیت هایی که به کار بردن آن را مورد اهمیت خاصی قرار داده است، پایداری و ماندگاری بالا در برابر باران های اسیدی است. 

رنگ پلی اورتان، در مقابل اشعه های مضر خورشید و فرابنفش از مقاومت بالایی بهره می برد.

این رنگ، در برابر ضربه و خراش، بسیار مقاوم است و همچنین توانایی ضد سایشی آن باعث شده است، که جایگاه ویژه ای در بین انواع رنگ ها دست و پا کند. 

امروزه، استفاده از رنگ های پودری، با وجود اینکه رنگ پلی اورتان خاصیت های زیادی که دارد،  تا حد زیادی منسوخ شده است. 

این محصول، در برابر عوامل شیمیایی و روغن های صنعتی پایداری بالایی دارد، و در برابر رطوبت از مقاومت زیادی برخوردار است.  کاربرد این رنگ، به عنوان لایه نهایی در سطوح فلزی پل ها، کشتی ها و تانکرها دارای اهمیت ویژه ای است.  همچنین، برای کف بیمارستان ها و آزمایشگاه ها و محیط های بهداشتی پیشنهاد بسیار در خوری است.  قبل از استفاده از رنگ پلی اورتان، باید سطح موردنظر از هرگونه آلودگی، گرد و غبار، چربی و رطوبت آماده باشد. تا همواره کارایی بهتری از خود نشان دهد. 

تولید کننده رنگ پلی اورتان ضد سایش ایرانی

تولید کننده رنگ پلی اورتان ضد سایش ایرانی

تولید کننده رنگ پلی اورتان ایرانی، همواره سعی می کند، که بهترین محصول را بر اساس معیار های کیفی و مرغوبیت تولید و به طور گسترده ای در بازار عرضه نماید.  خرید به صورت عمده، مزایایی به همراه دارد.  یکی از این مزیت ها این است،  که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود، و مقرون بصرفه است. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران به کشور های مجاور صورت می گیرد و با صادر کردن آنها زمینه و بستر برای اشتغال زایی جوانان فراهم می شود و همچنین موجب رونق اقت

پاسخی بگذارید