رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پلی اورتان / خرید رنگ صدفی پلی اورتان از درب کارخانه

خرید رنگ صدفی پلی اورتان از درب کارخانه

رنگ پلی اورتان تنوع بالایی دارد و بر روی انواع سطوح مانند چوب اجرا می شود. خرید رنگ صدفی پلی اورتان از درب کارخانه با قیمت تولید انجام می شود و مشتریان می توانند محصول را با ارزان ترین نرخ تهیه کنند.

خرید رنگ صدفی پلی اورتان از درب کارخانه

شناخت گروه رنگ صدفی پلی اورتان

شناخت گروه رنگ صدفی پلی اورتان رنگ پلی اورتان برای رنگ آمیزی بسیاری از سطوح به کار می رود که یکی از زیباترین آنها رنگ صدفی می باشد. این رنگ بر پایه رزین پلی اورتان تشکیل شده و در زمان بسیار کوتاه خشک می شود. 

جهت شناخت بهتر گروه رنگ صدفی پلی اورتان و اطلاع از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در دمای بسیار پایین به سرعت خشک می شود.
  2. در برابر سایش و انواع ضربه از خود مقاومت نشان می دهد.
  3. چسبندگی بسیار بالا هنگام تماس با سطوح فلزی دارد.
  4. در برابر باز، اسید، روغن های شیمیایی و صنعتی مقاوم است.
  5. ماندگاری بالایی دارد.

رنگ پلی اورتان کابینت موجب براق شدن سطح این وسیله شده و زیبایی آن را دو چندان می کند. این رنگ حتی در برابر نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی سالم می ماند و طول عمر بالایی دارد. برای اجرای این رنگ باید سطح مورد نظر را کاملا پاک نموده تا بتواند بهترین عملکرد را در پی داشته باشد.

از دیگر کاربردهای این محصول می توان به استفاده در صنایع مبلمان، رنگ آمیزی پل ها، تانکرها و کشتی ها اشاره کرد. نگهداری از رنگ پلی اورتان بسیار مهم است چرا که قابل اشتعال بوده و باید آن را از حرارت بالا و مواد محترقه دور کرد.

قیمت رنگ صدفی پلی اورتان کابینت

قیمت رنگ صدفی پلی اورتان کابینت قیمت رنگ پلی اورتان صدفی کابینت مانند بسیاری از محصولات دیگر متغیر است و مشتریان می توانند از طریق فروشندگان مربوطه در این مرکز از جدیدترین نرخ ها آگاه شوند. قیمت محصول در اولویت خرید برای بسیاری از افراد قرار گرفته است و تمایل دارند به تهیه رنگ با صرفه جویی در هزینه های خود بپردازند.

افرادی که در حوزه استفاده از این رنگ فعالیت می کنند می توانند با خرید عمده آن در هزینه های خود صرفه جویی نمایند؛ چرا که خرید عمده موجب کاهش قیمت می شود. در کاتالوگ فروش این محصول همراه با دیگر اطلاعات مانند مشخصات، کاربرد و… قیمت آن نیز عنوان شده است. 

پارامترهای مختلفی در تعیین نرخ رنگ پلی اورتان موثر است که از بین آنها می توان کیفیت، نام مارک و شرکت تولیدی، نوع کاربرد و… را نام برد. بسته بندی محصول در وزن های مختلف تهیه شده است که یکی دیگر از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت آن می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران به کشور های مجاور صورت می گیرد و با صادر کردن آنها زمینه و بستر برای اشتغال زایی جوانان فراهم می شود و همچنین موجب رونق اقت

پاسخی بگذارید