رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پلی اورتان / تولید کننده رنگ پلی اورتان تک جزئی

تولید کننده رنگ پلی اورتان تک جزئی

رنگ پلی اورتان تک جزئی بر پایه رزین تولید شده و به آن رنگ سرد هم گفته می شود. پلی اورتان تک جزئی جزء رنگ های صنعتی محسوب شده که با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می شود. این رنگ به مانند اپوکسی، پلیمری گرمازا بوده و پوشش دهی بسیار بالایی بر روی سطوح مورد استفاده ایجاد می کند. از رنگ پلی اورتان به راحتی می توان در فضاهای بازی مانند پارکینگ های رو باز، زمین های بازی و… استفاده نمود.

تولید کننده رنگ پلی اورتان تک جزئی

تفاوت رنگ پلی اورتان تک جزئی و دو جزئی

تفاوت رنگ پلی اورتان تک جزئی و دو جزئی

قبل از آنکه به تفاوتهای رنگ پلی اورتان دو جزئی و تک جزئی اشاره کنیم، باید به این نکته اشاره نمود که پلی یورتان ها در اشکال مختلفی مانند فوم، فیلم، الاستومر، امولسیون و… تولید می شوند. این دو نوع رنگ از نظر ترکیب مواد اولیه بسیار به هم شبیه بوده و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. در واقع هر دو از نظر مقاومت در برابر سایش، نور، مواد شیمیایی و… در درجه قابل قبولی قرار دارند.

اما در برخی از موارد با یکدیگر تفاوت داشته که در ادامه به صورت خلاصه به ذکر این تفاوتها خواهیم پرداخت.

  • رنگ پلی اورتان تک جزئی را رنگ سرد اما رنگ پلی اورتان دو جزئی را رنگ کرم می نامند.
  • رنگ پلی اورتان دو جزئی ضخامت بیشتری نسبت به رنگ های تک جزئی داشته و بیشتر شبیه به اپوکسی است.
  • پلی اورتان دو جزئی می تواند پوشش دهی بسیار خوبی بر روی فلزی و بتنی ایجاد کند حال آنکه پلی اورتان تک جزئی بیشتر برای فضاهایی که اصطکاک و سایش در آنها بالاتر است استفاده می شود.
  • از رنگ پلی اورتان دو جزئی به علت ضخامت بالاتر به عنوان کفپوش در مراکز بهداشتی، نظامی و صنعتی استفاده می شود.

خرید رنگ پلی اورتان تک جزئی براق

خرید رنگ پلی اورتان تک جزئی براق

خرید رنگ پلی اورتان تک جزئی براق را می توانید اینترنتی و از طریق این سایت انجام دهید. رنگ پلی اورتان براق علاوه بر زیبایی ظاهری می تواند به عنوان یک پوشش مستحکم برای سطوح پر رفت و آمد در نظر گرفته شود. به علت براق بودن این پلی اورتان ها در واحدهای صنعتی از آن به عنوان پوشش دهنده کفپوش های اپوکسی استفاده می شود. به همین دلیل صنایع مختلف از مشتریان عمده خریداران این نوع پلی اورتان هستند.

رنگ های براق در برابر اشعه UV بسیار مقاوم هستند و در درجه حرارت بسیار پایین به سرعت خشک می شوند. از رنگهای تک جزئی براق برای پوشش دهی سطوح چوبی نیز استفاده می شود. استفاده از این رنگها در بالا بردن مقاومت چوب در برابر رطوبت و ساییدگی تاثیرگذار بوده و پوشش دهی بسیار خوبی را بر روی سطح چوب ایجاد می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران به کشور های مجاور صورت می گیرد و با صادر کردن آنها زمینه و بستر برای اشتغال زایی جوانان فراهم می شود و همچنین موجب رونق اقت

پاسخی بگذارید