رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ / خرید رنگ پودری پلی یورتان در اصفهان

خرید رنگ پودری پلی یورتان در اصفهان

رنگ پودری پلی یورتان قابل خرید در اصفهان و سایر نقاط کشور می باشد. به رنگ های دو جزئی که ترکیبی از رزن پلی یورتان می باشند، پلی یورتان گفته می شود. مهمترین خصوصیت این رنگ ها آن است که پس از رنگ کاری در مدت زمان کوتاهی خشک می شوند. 

 

خرید رنگ پودری پلی یورتان در اصفهان

کجا از رنگ پودری پلی یورتان استفاده می کنیم؟

کجا از رنگ پودری پلی یورتان استفاده می کنیم؟ رنگ پلی یورتان نوعی رنگ پودری است که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در برابر اشعه خورشید و باران های اسیدی کیفیت خود را از دست نمی دهد. 

دیگر این که در مقابل رطوبت نیز استحکام لازم را داشته و با قدرت چسبندگی بالا به سطوح می چسبد. ویژگی های فوق سبب شده است تا از این رنگ ها به عنوان لایه نهایی و سطح رویی کار در نقاطی که در معرض نور آفتاب هستند استفاده شود. 

بنابراین موارد زیر از جمله بخش هایی است که امکان استفاده از رنگ پلی یورتان پودری در آنها وجود دارد:

  • در اسکله ها و سکو ها و پالایشگاه های نفتی و صنعت پتروشیمی
  • در صنعت خودرو سازی جهت رنگ نمودن قطعات خودرو
  • تولید ماشین آلات کشاورزی، تولید انواع کفپوش در مراکز بهداشتی و درمانی
  • لایه تاپ کوت یا سطحی ترین لایه به عنوان نوعی لایه محافظتی 
  • رنگ آمیزی سطوح فلزی مختلف مانند پل عابر پیاده، عرشه کشتی ها و ….

همان طور که ملاحظه می شود رنگ پودری پلی یورتان به دلیل مزیت های و مقاومت بالایی که دارد در بیشتر بخش های صنعتی که نام برده شد قابل استفاده می باشد. 

مطلب قابل توجه در این زمینه آماده سازی سطح مورد نظر برای رنگ کاری با پلی یورتان می باشد. در این مورد از آن جا که پلی یورتان نوعی رنگ دو جزئی می باشد، نسبت ترکیبی طبق دستورالعمل ثبت شده روی بسته بندی های این رنگ ها راهنمای خوبی برای رنگ کاری با کیفیت خواهد بود.

فروش ارزان رنگ پودری پلی یورتان در اصفهان

فروش ارزان رنگ پودری پلی یورتان در اصفهان رنگ پودری ارزان در اصفهان در رنگ های متنوع به فروش می رسد. یکی از خصوصیات رنگ های پلی یورتان آن است که دارای تنوع رنگی بسیار بالایی بوده و به همین دلیل تمامی افراد می توانند رنگ مورد نظر را از مجموعه رنگ های پودری پلی یورتان انتخاب نمایند.

فروش رنگ پودری به صورت عمده و جزئی انجام می گیرد و در تقاضا های بالا به دلیل حجم بالای خرید قیمت تمام شده آن برای خریدار کاهش خواهد داشت.

فروش اینترنتی نیز برای علاقمندان استفاده از این شیوه از طریق سایت مذکور ممکن است. در این وب سایت شماره تماس هایی قرار داده شده است که می توانید با نماینده فروش ارتباط برقرار کنید.
کارشناس فروش ارائه دهنده اطلاعات لازم در مورد خرید این محصولات می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشندگان رنگ اپوکسی چوب شفاف

فروش رنگ اپوکسی چوب شفاف به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و کاربردهای گسترده آن باعث به وجود آمدن انواع مختلف رنگ های اپوکسی شده است.مصرف کنندگان می توانن

پاسخی بگذارید