رنگ صنعتی مات
خانه / کفپوش اپوکسی / قیمت خرید کفپوش های صنعتی اپوکسی

قیمت خرید کفپوش های صنعتی اپوکسی

قیمت کفپوش های صنعتی اپوکسی معمولا در بازار متنوع می باشد این وسیله ها به گونه ای هستند که معمولا در بیشتر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند برخی دیگر از کفپوش ها مانند پارکت سه بعدی متحرک که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.

قیمت خرید کفپوش های صنعتی اپوکسی

فروشگاه فروش کفپوش های صنعتی اپوکسی

فروشگاه فروش کفپوش های صنعتی اپوکسیافرادی که بیشتر در ساخت و ساز فعالیت می کنند مصالح ساختمانی مورد نیاز خود را از فروشگاه ها تهیه می نمایند خریدار اپوکسی مایع معمولا این لوازم پر کاربرد را به صورت کلی و یا جزئی تهیه می کنند.

زیبایی و جلب توجه بودن منازل و اداره جات ها معمولا بیشتر از طریق کفپوش ها می باشد این وسیله ها در طرح ها و رنگ بندی های بسیار زیبا و شیک در اختیار خریداران عزیز قرار می گیرد.

معمولا کفپوش ها به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدام از آن ها جنس و قیمت های خاصی را دارا می باشند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاشی
  • سرامیک
  • پارکت
  • انواع کفپوش ها
  • و…..

کسانی که خریدار کفپوش اپوکسی هستند باید بدانند که این کفپوش ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند وقتی وسیله ای روی آن ها کشیده شد به سرعت ساییده نمی شوند.هنگام حمل و نقل باید توجه کرد چون آن ها وسیله های حساسی هستند.

لیست قیمت کفپوش های صنعتی اپوکسی

لیست قیمت کفپوش های صنعتی اپوکسیاپوکسی همانند یک روکش عمل می کند و از آن بیشتر در کار خانه های تولید لوازم آرایشی و دارو خانه و … استفاده می شوداین کفپوش ها به گونه ای هستند که گردو غبار روی آن ها قرار نمی گیرد.

این محصولات کاربرد های فراوانی دارند که در کیفیت های مختلفی در بازار موجود می باشد.ما گفتیم کیفیت. یعنی هرچه کیفیت کالا بالاتر باشد قیمت ها نیز بالا می باشد.

کفپوش صنعتی یکی از کفپوش هایی است در مکان هایی که  تولید ماشین آلات بزرگی انجام می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

این کفپوش ها به گونه ای عمل می کنند که هیچ گونه روغن و یا صدمه ای به بخش های زیرین که بتن کاری شده است وارد نمی شود.

توزیع کفپوش اپوکسی در تهران

توزیع کفپوش اپوکسی در تهرانتو این بحث میخوایم در مورد کفپوشی صحبت کنیم که کارایی و ماندگاری بیشتری دارد و علاوه بر آن طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است کفپوش اپوکسیاز ضخامت بالایی برخوردار بوده و کاربرد زیادی دارد.

این کفپوش مزیت زیادی هم داره که اینجا میخوایم به چند موردش اشاره کنیم :در برابر ظربه ها مواد آلوده کننده شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارد این محصول را بیشتر روی سرامیک و…بکار می‌گیرند که منافعی را به دنبال دارند:

شامل:  به راحتی جرم نمی گیرند و به سرعت تمیز می شوند.

میخوایم ببینیم که این کفپوش در کجاها استفاده میشه؟؟

بیشتر تو باشگاه های ورزشی،فروشگاه های بزرگ،هتل هاو…استفاده میشه برای خانم ها و آقایان باسلیقه این نکته هم وجود دارد که این کفپوش ها محدود به یک یا دورنگ نمی شوده و تنوع رنگی دارند 

  حالا میخواهیم  شما را راهنمایی کنیم که راحت تر تهیه نمایید .اگر شما ساکن تهران هستید فقط کافیه یک تماس با نمایندگی این کفپوش ها در منطقه خود  بگیرید و به راحتی تهیه کنید.                 باید نکاتی رو هم در برابر این کفپوش ها رعایت کنید تا دوام این محصولات بیشتر شود

مثلا:از ریختن مایعات ،خوراکی ،مواد شیمیایی بر روی سطح خودداری کنید و اینکه اگر از شهر تهران این کفپوش را خریداری کنید می توانید درحین خراب شدن در صورتی که دارای گارانتی بود به نمایندگی مراجعه کرده و وسیله خود را تعویضنمایید.

ارزان ترین کفپوش های اپوکسی در انواع مختلف

ارزان ترین کفپوش های اپوکسی در انواع مختلفکفپوش ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها با توجه به کاربردی که دارند دارای قیمت هایی نیز می باشند.

برخی از کفپوش هایی که معمولا تولید می شوند یکبار مصرفند دارای قیمت های ارزانتری نیز هستند.

یکی از کفپوش هایی که زیبایی خاصی دارند و به تمیز و پاکیزه شدن پارکینگ های شما کمک می کنند کفپوش های اپوکسی پارکینگ می باشد که از قیمت های مناسب و ارزانتری برخوردار می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کفپوش های سه بعدی اپوکسی در انواع طرح ها

زیبایی داخل و خارج ساختمان از جمله نکاتی است که در صنعت ساختمان سازی به آن توجه زیادی می شود. کفپوش ها از جمله مصالحی هستند که به زیبایی دگوراسیون کمک زیادی می

پاسخی بگذارید