رنگ صنعتی مات
خانه / کفپوش پلی اورتان / قیمت کفپوش پلی اورتان پی یو ایکس در تهران

قیمت کفپوش پلی اورتان پی یو ایکس در تهران

کفپوش پلی اورتان پی یو ایکس به دلیل داشتن ظاهر زیبا و دوام از امروز از محبوبیت زیادی برخوردار است، قیمت کفپوش پلی اورتان پی یو ایکس تحت تاثیر قیمت مواد اولیه ،کیفیت ،نوع ،درجه و عرضه و تقاضا متغیر است. قیمت پلی اورتان پی یو ایکس در تهران به دلیل ارزانتر بودن از کفپوش های چوبی، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کفپوش پلی اورتان پی یو ایکس در تهران

انواع کفپوش موجود در بازار

انواع کفپوش موجود در بازاربرای پوشش کف می توان از کاشی یا موزائیک ،موکت،پارکت و لمپنت، اپوکسی، پی وی سی، کاشی سرامیک و سنگ استفاده کرد.

هر یک از انواع کفپوش های موجود در بازار مزایا و معایبی دارد، البته با توجه به هزینه و سلیقه افراد ، میزان استفاده از آن را مشخص می کند. 

امروزه تنوع انتخاب کفپوش ها نسبت به گذشته بسیار متفاوت می باشد. طرح های  و تنوع زیاد هر کدام از کفپوش ها ،کمی انتخاب را نسبت به گذشته سخت و دشوار کرده است.

اما معماران و طراحان داخلی می دانند که چگونه با کمترین هزینه کفپوشی زیبا و باصرفه را انتخاب نمایند،که علاوه بر زیبایی و با صرفه بودن،برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد. 

همچنین امروزه ،کف پوش های سه بعدی نیز به دلیل زیبایی و طراحی خاصی که دراند مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته اند. این نوع کفپوش ها را می توان برای اماکن مختلف با منظور های گوناگون طراحی و مورد استفاده قرار داد.لذا خرید کفپوش سه بعدی نسبت به گذشته افزایش یافته است.

تفاوت قیمت کفپوش پلی اورتان ایرانی و خارجی

تفاوت قیمت کفپوش پلی اورتان ایرانی و خارجیکفپوش اورتان ایرانی از نظر زیبایی ،کیفیت و دوام با نمونه خارجی خود به راحتی می تواند رقابت کند. در قیمت کفپوش عوامل گوناگونی موثر است ، عواملی مانند میزان عرضه و تقاضا،قیمت مواد اولیه ،هزینه های تولید و قیمت ارز می توان اشاره کرد.

البته باید خاطر رنشان ساخت مه هزینه نصب و اجرا،مقدار سطح مورد استفاده و میزان آماده سازی و اجرا ،نقش مهمی در هزینه تمام شده ،استفاده از این نوع کفپوش ها دارد.

در نهایت باید به این موضوع اشاره که که تولید پلی اورتان ایرانی با کیفیت بالا و قابل رقابت با نمونه خارجی آن ،به دلیل وجود مواد ارزان و کاهش هزینه حمل و نقل، و تولید در داخل از نظر قیمت بسیار ارزان تر است.

تولید کفپوش پلی اورتان پی یو ایکس در یزد

تولید کفپوش پلی اورتان پی یو ایکس در یزدیزد در سال های اخیر در زمینه تولید کفپوش پلی اورتان پی یو ایکس،جزء استان های پیشرو بوده است، تولید کنندگان این محصول در یزد با تولید با کیفیت  پلی اورتان پی یو ایکس جهت عرضه محصول خود در سراسر کشور نمایندگی هایی را تعیین کرده اند.

نمایندگی فروش اپوکسی و پلی اورتان در سراسر کشور ،با ارائه با کیفیت و ارزان و همچنین اجرا این کفپوش ها  رضایت بسیاری از مشتریان را بدست آورده اند.

کفپوش پلی یورتان ورزشی جهت استفاده در سالن های ورزشی بکار برده می شود، این نمونه از کفپوش ها علاوه بر زیبایی به دلیل با دوام بودن به طور وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند.

عرضه انواع کفپوش پلی اورتان با کیفیت

عرضه انواع کفپوش پلی اورتان با کیفیتبرخی از فروشگاه کفپوش پلی اورتان با ارایه نمونه کفپوش اپوکسی و پلی اورتان با کیفیت و قیمت مناسب توانسته اند مشتریان زیادی را به خود جذب کنند.

این فروشگاه های معتبر،مرجع مناسبی برای انتخاب کفپوش می باشند، این نوع کفپوش ها به دلیل گستردگی و تنوع طرح ها،کار مشتریان را مشکل می سازد.

وجود نمونه کفپوش در کنار اطلاعات بالا و مشاوره خوب عرضه کنندگان این محصول می تواند به مشتریان کمکی فراوانی در انتخاب کفپوش مناسب بکند.

همچنین تولید کنندگان این کفپوش ها ،با اعطای نمایندگی های مجاز محصولات خود را عرضه می کنند،متقاضیان این کفپوش پلی اورتان می توانند با مراجعه مستقیم به این نمایندگی ها،محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا و اطمینان بیشتری خریداری نمایند.

عرضه کنندگان این کفپوش ها با تاکید بر کیفیت و اجرا، در کنار قیمت مناسب، می توانند مشتریان بیشتری را جذب نمایند. 

کفپوش پلی اورتان با کیفیت به دلیل داشتن مزیت های فراوان از قبیل چسبندگی ،دفع آلودگی میکروبی و نظافت و قابلیت ترمیم در بسیاری از اماکن به عنوان کفپوش مورد استفاده فرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش کفپوش پلی اورتان در ایران

فروش کفپوش پلی اورتان در داخل کشور توسط نمایندگی های عرضه کننده با نازلترین هزینه به مشتریان عرضه می گردد. این مدل کف پوش ها از مقاومت سایشی بالایی برخوردار می

پاسخی بگذارید