رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پودری / فروش انواع رنگ های صنعتی پودری

فروش انواع رنگ های صنعتی پودری

رنگ های پودری از انواع رنگ های خشک و صنعتی می باشند که به دلیل ویژگی ها و مزایای مختلفی که دارند برای رنگ آمیزی و پوشش دیوارهای ساختمان بسیارکاربرد دارند. این رنگ ها در انواع و اقسام گوناگون و با رنگ های جذاب و شیک موجود بوده و به دلیل سازگاری خوب این رنگ ها با محیط زیست، بهداشت انسانی، نیاز نداشتن به انواع مواد الی و حلال ها، صرفه جویی در زمان و هزینه های بسیار مقرون به صرفه آن ها، بسیار پرمصرف و پرفروش می باشند. فروش رنگ های پودری صنعتی از طریق انواع نمایندگی های پخش معتبر محصول و انواع مراکز پخش رسمی و فروشگاه های آنلاین و اینترنتی انجام می شود.

فروش انواع رنگ های صنعتی پودری

تولیدکنندگان رنگ پودری در ایران

تولیدکنندگان رنگ پودری در ایرانتولیدکنندگان رنگ پودری در ایران با استفاده از بهترین متریال و مواد مرغوب اولیه و با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین مهندسین و کارشناسان و همچنین استفاده از فناوری های روز و طبق استانداردهای جهانی به تولید انواع رنگ های باکیفیت پودری اقدام می نمایند، محصول تولیدی از طریق نمایندگی ها و مراکز رسمی فروش محصول به بازارهای مصرف ارسال می شود.

این محصول به شکل های گوناگون و متنوع و با جنس و رنگ های شیک و زیبا تولید می شود و امروزه مشتریان فراوانی تمایل به خرید رنگ پودری رزین و دیگر رنگ های باکیفیت و استفاده از آن برای مصارف مختلف خود در ساختمان سازی را دارند، محصول تولید شده از طریق مراکز مختلف به بازارهای مصرف عرضه می شود.

صادرات رنگ پودری باکیفیت به خارج

صادرات رنگ پودری باکیفیت به خارجرنگ های پودری در کشور با استفاده از بهترین مواد اولیه و با عالی ترین کیفیت ها تولید شده و به دلیل محکم و مقاوم بودن آن ها نسبت به شرایط مختلف محیطی و امکان بازیافت و استفاده مجدد از آن ها و به دلیل اینکه پوششی سخت و غیرقابل انحلال را تشکیل می دهند، مصرف کنندگان زیادی در داخل و خارج از کشور داشته و انواع این رنگ ها علاوه بر تأمین نیازهای داخلی به بازار سایر کشورها صادر می شوند. صادرات رنگ پودری باکیفیت به خارج از طریق مراکز مختلفی انجام می شود که از جمله این مراکز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. انواع مراکز پخش رسمی محصول و نمایندگی های عرضه رنگ پودری باژاک و فروش رنگ پودری در کرج و دیگر شهرها که به صادرات رنگ به کشورهای خارجی اقدام می کنند.
  2. بازار های بزرگ و رسمی پخش و فروش عمده محصول 
  3. فروشگاه های معتبر و مجاز اینترنتی که به عرضه انواع مختلف کالا به قیمت عالی اقدام می کنند.
  4. عرضه انواع محصول به صورت عمده و مستقیم از مراکز تولید به بازار های مصرف
  5. بازرگانی های بزرگ معتبر عرضه کننده بهترین برندهای روز کالا
  6. مراکز تجاری معتبر و واردات صادرات، که به عرضه انواع محصول درجه یک می پردازند.

قیمت رنگ پودری ترکیه ای چند است؟

قیمت رنگ پودری ترکیه ای چند است؟قیمت رنگ پودری ترکیه ای چند است؟ برای پاسخ به این پرسش و اطلاع از تمامی قیمت ها، می توانید با مراجعه به سایت های ارائه دهنده و انواع شعبات نمایندگی محصول اقدام نمایید، این مراکز با ارائه کاتالوگ و جدول قیمت ها، نرخ های کالا را هر روز بروز رسانی کرده که از این طریق می توانید از جدیدترین نرخ های انواع کالا مطلع شوید. 

قیمت رنگ پودری به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • میزان کیفیت و مرغوبیت انواع آن ها
  • حجم های مشخص و تعیین شده محصول
  • انواع بسته بندی های کالا
  • برندهای مختلف محصول
  • مراکز تولیدکننده
  • مواد اولیه تولیدکننده رنگ ها
  • میزان عرضه و تقاضا
  • نوسانات بازار

نحوه استفاده از رنگ های پودری

نحوه استفاده از رنگ های پودری برای اطلاع از نحوه استفاده از رنگ های پودری و تمامی مشخصات رنگ و دوام و میزان مقاومت و کاریی آن ها و کیفیت ها و قیمت های مختلف، می توانید به نمایندگی های معتبر محصول در سطح کشور مراجعه کرده و با مشاهده کاتالوگ محصول و همچنین پرسش از فروشندگان از مواد اولیه این محصول و کاربرد این رنگ ها، برندهای مختلف، ساختار انواع آن ها و دیگر مشخصات اطلاعات لازم را کسب نمایید.

طریقه استفاده از این رنگ های خشک و پودری بسیار ساده و آسان است و به افراد زیادی نیاز ندارند، آن ها را به وسیله تفنگ رنگ پاش و با فشار به سطح موردنظر پاشیده، ذرات رنگ در تفنگ باردار شده و لایه نازک چسپناکی روی سطح ایجاد کرده و در کوره ها و در معرض حرارت قرار داده و لایه ای چسپناک، سخت و غیرقابل انحلال را بوجود می آورند. رنگ های پودری انواع مختلف و برندهای گوناگونی دارند و در  بسته بندی ها و حجم های مختلف و معین به بازار عرضه می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پودری ورنی طرح چوب

امروزه در کشور ما انواع مختلف رنگ ها به صورت مایع و پودری تولید می شوند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و جهت مصارف گوناگون از آن ها استفاده می شو

پاسخی بگذارید