رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / فروش رنگ خودرو مسی متالیک پراید

فروش رنگ خودرو مسی متالیک پراید

پراید ماشینی می باشد که در کشور کره جنوبی تولید شده است. این ماشین در سال ۱۳۷۲ در کشور ایران به وسیله شرکت سایپا تولید شد. خودروی پراید در کشور ایران حدود ۲۰ سال است که در مدل‌های مختلفی تولید می شود. انواع مدلهای پراید در ایران عبارتند از : هاچ بک ۱۱۱ ، ۱۳۱ ناچ بکر، ۱۴۱ و نیز مدل جدیدی از پراید هم به تولید رسیده است به نام وانت ۱۵۱ شناخته می شود. رنگ اپوکسی زینک ریچ و خودرو مسی معمولا برای اسپرت کردن خودرو به کار میرود.

متاسفانه خودرو پراید از نظر ایمنی دارای امنیت پایین می باشد . به نحوی که رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرده که این خودرو رکورددار کشته شدن ایرانیان را به خود اختصاص داده است. دلیل این که این خودرو در کشور ایران فروش بالایی دارد این است که این خودرو نسبت به دیگر خودروهای ایرانی از نظر قیمت دارای قیمت پایین تری می باشد . به دلیل این که مردم کشور ایران از نظر مالی دچار  ضعف مالی شدید شده‌اند و توانایی خرید خودرو با قیمت بالا را کمتر دارند، به همین دلیل با توجه به نقص هایی که پراید دارد، ولی چون قیمت آن نسبت به دیگر خودروها پایین تر است به سمت خرید پراید روی می‌آورند.

 

فروش رنگ خودرو مسی متالیک پراید

بهترین رنگ خودرو مسی برای پراید

بهترین رنگ خودرو مسی برای پراید عوامل بسیاری در افت قیمت ماشین اثر گذار می باشند که در زیر به برخی از این موارد اشاره می کنیم. یکی از عواملی که در در مورد خودرو مطرح است رنگ بدنه آن می باشد. خوب است بدانید که در کشور ایران فروش خودرو هایی که دارای رنگهای صنعتی نقره‌ای، سیاه و سفید می باشند بیشتر از سایر رنگ ها می باشد. بنابراین هنگامی که خودرویی با رنگی خارج از این رنگ‌ها خریداری کنید، احتمال اینکه آن خودرو بعدا افت قیمت بیشتری پیدا کند بیشتر است. چرا که خودروهایی با رنگ سفید نقره ای و سیاه عامه پسند تر می باشند و سلیقه اکثریت جامعه را این نوع خودروها تشکیل می‌دهد. ولی خودروهایی با رنگ های خاص مثل رنگ خودرو مسی پس از اینکه از صفر بودن خارج شوند و به عنوان ماشین‌ دست‌دوم مورد معامله قرار گیرند، افت قیمت بیشتری پیدا می کنند.

خرید رنگ خودرو مسی متالیک اسپری

خرید رنگ خودرو مسی متالیک اسپری برای خرید رنگ روغن و خودرو اسپری و  رنگ ترافیکی سرد می توانید این رنگ را از جاهای مختلفی تهیه نمایید. مثلاً شما می توانید به راحتی این رنگ را در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید و سپس این رنگ را از سایت هایی که موتور جستجوی گوگل به شما پیشنهاد می‌دهد تهیه و خریداری نمایید. همچنین فروشگاه های بسیاری در زمینه خرید رنگ ماشین به صورت حضوری وجود دارد. ولی توصیه ما این است که اگر قصد خرید رنگ خودرو آن هم رنگ خاصی مثل رنگ مسی را دارید، به راحتی میتوانید آن را به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی خریداری نمایید. چرا که این فروشگاه های اینترنتی به راحتی در دسترس هستند و می‌توانید پس از خریداری رنگ مورد نظر خود آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید