رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ / فروشنده رنگ پلی یورتان مات در تهران

فروشنده رنگ پلی یورتان مات در تهران

رنگ پلی یورتان به دلیل مزایا و ویژگی های متعددی که دارد و مقاومت خیلی زیاد در برابر نور خورشید و خواص ظاهری بسیار خوب و چسبندگی خیلی بالا، امروزه بسیار پرکاربرد می باشد. رنگ پلی یورتان در واقع یک پکیج کامل از کلیه مواردی است که صنعتگران در صنایع مختلف به آن احتیاج دارند و به صورت مداوم شاهد افزایش حجم فروش آن در بازار هستیم. این رنگ به دو دسته تقسیم می شود که رنگ پلی یورتان مات و رنگ پلی یورتان براق شامل این دو مدل هستند و از هر دو رنگ نیز استفاده خیلی فراوانی در صنعت انجام می شود. وظیفه فروشنده مربوطه این است که هر دو رنگ را در اختیار خود داشته باشد.

فروشنده رنگ پلی یورتان مات در تهران

تفاوت رنگ پلی یورتان مات و براق چیست؟

تفاوت رنگ پلی یورتان مات و براق چیست؟ تفاوت اصلی رنگ پلی یورتان مات با نوع براق آن، تنها در کاربردهای آنها می باشد. در کل رنگ پلی یورتان برای رنگ آمیزی سطوحی که در شرایط آب و هوایی خیلی سخت قرار می گیرند یا در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند، از این نوع رنگ استفاده می شود.

از نوع مات این رنگ در کفپوش های پلی یورتان در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و محیط های بهداشتی استفاده می شود و همچنین روی سطوحی مانند پل، تانکر و کشتی نیز باز هم از همین نوع رنگ افراد استفاده می کنند.

اما از رنگ پلی یورتان براق در مبلمان های فلزی مخصوص هوای باز و قطعات مختلف خودروها استفاده می شود. در کل می توان عنوان کرد که رنگ پلی یورتان علاوه بر رنگ آمیزی سطوح، وظیفه ایمن سازی سطوح مربوطه را نیز در برابر عوامل محیطی بر عهده دارد.

قیمت رنگ پلی یورتان مات ترکیه

قیمت رنگ پلی یورتان مات ترکیه قیمت رنگ پلی یورتان مات ترکیه به دلیل مصارف فراوان و مزایای خیلی زیاد، کمی بیشتر از قیمت سایر رنگ های موجود در بازار می باشد اما برای خرید انواع این محصولات، راهکارهای مختلفی وجود دارد که بتوان با استفاده از آنها، انواع رنگ پلی یورتان را با قیمت مناسب تهیه نمود.

مبلغی که شما برای خرید رنگ پلی یورتان می پردازید، در قبال مزایایی که از آن دریافت می کنید، بسیار مناسب می باشد. پس سعی کنید تا انواع رنگ پلی یورتان ترکیه را در حجم زیاد تهیه فرمایید تا درصدی از مبلغ نهایی برای شما کسر گردیده شود و همچنین بتوانید تا مدت خیلی طولانی اجناس مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشید.

در دسترس بودن اجناس تا مدت طولانی قطعا به منزله در امان ماندن از موج بعدی افزایش نرخ این رنگ ها می باشد که این امر بی شک خود یک صرفه اقتصادی بزرگ تلقی می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشندگان رنگ اپوکسی چوب شفاف

فروش رنگ اپوکسی چوب شفاف به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و کاربردهای گسترده آن باعث به وجود آمدن انواع مختلف رنگ های اپوکسی شده است.مصرف کنندگان می توانن

پاسخی بگذارید