رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / فروشنده رنگ خودرو نارنجی متالیک

فروشنده رنگ خودرو نارنجی متالیک

با نگاهی به خیابان های شهر متوجه می‌شوید که اغلب مردم رنگ اتومبیل خود را از بین سفید، سیاه و نهایتا نوک مدادی و نقره ای انتخاب می‌کنند. اما بعضی رنگ ها طرفداران خاصی دارند. معمولا این طرفداران، از بعد روحیه، خود افراد خاصی هستند. رنگ خودرو نارنجی متالیک یکی از رنگ های خاص می‌باشد. فروشنده رنگ نارنجی متالیک، رنگ های خاص دیگری را در کنار رنگ های رایج ارائه می‌دهد.

فروشنده رنگ خودرو نارنجی متالیک

بهترین مارک رنگ خودرو نارنجی متالیک

بهترین مارک رنگ خودرو نارنجی متالیک

هنگام خرید یک خودرو، به مشخصات فنی آن بسیار توجه می‌شود. البته این امر کاملا طبیعی است. 

اما رنگ خودرو تیز برای بسیاری در درجه بالای اهمیت قرار دارد. علاوه بر رنگ خودرو که می‌تواند نارنجی، سفید، سیاه، نوک مدادی و عنابی و… باشد و در قیمت نهایی اتومبیل نیز موثر است، کیفیت رنگ هم مهم می‌باشد.

رنگ های متفاوتی در کارخانجات رنگ اتومبیل، تولید می‌شود. این رنگ ها بر اساس درجه کیفی تقسیم بندی شده و قیمت های متفاوتی دارند. یک دسته بندی دیگر برای رنگ خودرو موجود است که بصورت زیر می‌باشد:

  • رنگ خودرو متالیک
  • رنگ خودرو صدفی

رنگ های صدفی، حاوی براده سرامیک بوده و جذابیت و درخشانی خیره کننده ای به اتومبیل می‌بخشد.

اما رنگ های متالیک، که در تولید آن از براده آلومینیوم استفاده می‌کنند نیز براقی، درخشندگی و جذابیت خاص خود را داشته و به خودرو، جلا می‌دهد.

رنگ های متالیک مانند رنگ های صدفی، طیف رنگی گسترده ای را در بر می‌گیرد. مانند:

  • رنگ نارنجی متالیک
  • نقره ای متالیک
  • طلایی متالیک
  • نوک مدادی متالیک

رنگ خودرو، علاوه بر زیبایی، به نوعی وظیفه حفاظت از بدنه و قسمت خارجی بدن را به عهده دارد. بدنه خودرو به تنهایی در برابر تابش نور خورشید، باد و باران و خط و خش ناشی از تصادفات یا برخورد های سطحی، دچار آسیب دیدگی، خوردگی، زنگ زدگی و پوسیدگی می‌شود. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، باید رنگی انتخاب شود که قابلیت های فیزیکی و شیمیایی خاص دارا باشد.

قدرت چسبندگی سطوح، قابلیت پخش شدن بر روی سطح، مقاومت در مقابل تابش نور آفتاب و باران و رطوبت… از قابلیت های مهم رنگ خودرو است.

تولید کننده رنگ خودرو نارنجی ایرانی

تولید کننده رنگ خودرو نارنجی ایرانی تولید کننده رنگ خودرو نارنجی و دیگر رنگ ها، محصولات با کیفیت و مرغوب خود را به بازار کشور عرضه می‌نماید. نوع عرضه محصولات معمولا به صورت عمده و در حجم بالا می‌باشد. همچنین، عرضه محصولات بصورت فروش حضوری پویا آنلاین انجام می‌گیرد. رنگ خودرو ایرانی، با کیفیت های مختلف در انواع متالیک و صدفی ارائه شده و توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

همین طور، این تولید کنندگان با دست یابی به استانداردهای بالای کیفیت، موفق به اخذ مجوز صادرات نیز شده اند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید