رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پودری / قیمت رنگ پودری در عمده فروشی ها

قیمت رنگ پودری در عمده فروشی ها

در دنيای امروز انواع مختلف رنگ وجود دارد که مصارف گوناگون دارند و با نام های مختلف و مواد مختلف ساخته شده اند. انواع مختلف رنگ شامل رنگ های صنعتی، آپوکسی، پودری، اکرولیک، ساختمانی، ویترای و … . هر کدام از این رنگ ها در جاهای خاصی استفاده می شوند و کاربردهاشان با هم متفاوت است. قیمت عمده رنگ ها در سایت های مختلف آورده شده است، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از نحوه استفاده هر کدام از رنگ ها اطلاع یابید.

قیمت رنگ پودری در عمده فروشی ها

قیمت انواع رنگ در خرید اینترنتی

قیمت انواع رنگ در خرید اینترنتیقیمت انواع رنگ در خرید اینترنتی بر اساس جنس، وزن و کاربرد آن نوع رنگ بیان شده است و قابل یافتن می باشد.

رنگ های صنعتی انواع مختلف دارند مثل رنگ های آپوکسی که می توانند در سطوح مختلف استفاده شوند، مثل سطح های فلزی ، سطوح بتنی که خورندگی ندارد و در سطوح قلیایی استفاده می شود.

رنگ های پودری هم انواع مختلفی دارند و در اوایل دهه پنجاه از آمریکا کشف شدند، این رنگ ها با تفنگ های الکتریکی پاشیده می شوند به سطح و با باردار کردن ذرات ايجاد چسبندگی در ذرات ايجاد شده و به سطح می چسبند، این نوع رنگ سخت و بادوام و بدون انحلال می باشد.

رنگ های پودری به نسبت رنگ های دیگر بهداشتی تر هستند چون هيچ گونه ماده سمی که خطرناک برای انسان باشد را ندارد و همچنین صرفه جویی در زمان را دارد.

خرید عمده رنگ پودری از سایت های معتبر به صورت اینترنتی و یا از کارخانه ها انجام می گیرد.

کارخانه تولید رنگ صنعتی در مشهد

کارخانه تولید رنگ صنعتی در مشهددر ایران انواع برندهای رنگ فعالیت می کنند و انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی را تولید می کنند یکی از این برندها رنگ سحر می باشد که توزیع رنگ سحر در ایران و دیگر کشورها انجام می گیرد.

کارخانه تولید رنگ صنعتی در مشهد سال هاست که در جهت تهیه انواع رنگ فعالیت می کند و بسیار هم کارآمد و خوب در این سال ها فعالیت داشته است.

صادرات رنگ صنعتی از بسیاری کشورها به داخل ایران و همچنین از داخل به خارج انجام می شود و سابقه دار است. 

خریداران رنگ صنعتی در بازار

خریداران رنگ صنعتی در بازارخریداران رنگ های صنعتی در بازارهای جهانی باید به نکات زیادی توجه کنند مثل اینکه کاربرد رنگ خریداری شده چیست و بر چند پایه است و یا اینکه حلال های آن رنگ چه موادی هستند.

رنگ های اکرولیک، رنگ های روغنی و ویترای بیشتر در نقاشی ها و همچنین در رنگ آميزی ظروف استفاده می شود که چون این رنگ ها گاهی حلال در آب هستند و مواد شیمیایی در آن ها وجود دارد بهتر است که فقط برای تزئین استفاده شوند.

بورس رنگ صنعتی در زمینه انواع رنگ ها فعالیت می کنند و قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را هم دارند.

نمایندگی فروش رنگ پودری در انواع مختلف

نمایندگی فروش رنگ پودری در انواع مختلفنمایندگی فروش رنگ پودری در انواع مختلف آن در سراسر کشور در شهرهای مختلف وجود دارد.

تقسیم بندی رنگ ها بر اساس پایه مواد اولیه، رنگ آپوکسی اولین دسته رنگ هاست که دارای مقاومت بالا در مقابل انواع مواد شیمیایی، سایش و خوردگی می باشد ولی این رنگ ها در مقابل خورشید براقیت و شفافیت خود را از دست می دهند، مقاومت و چسبندگی بالایی دارند و در مقابل زنگ زدگی هم مقاومت دارند.

رنگ های آپوکسی پلی آستری دسته دوم از این رنگ ها هستند این رنگ ها مناسب فضاهای داخلی هستند، این نوع رنگ ها از نظر قیمت پایین تر از رنگ های آپوکسی می باشند، رنگ های پودری شفافیت خوبی دارند و از نظر بهداشتی مناسب تر برای انسان بوده و در زمان هم صرفه جویی می شود.

دسته سوم رنگ های پلی آستری هستند که نسبت به گروه قبل مقاومت بهتری دارند در مقابل نور خورشید و در فضاهای داخل و بیرون مورد استفاده قرار می گیرد و مناسب است.

دسته بعدی رنگ ها رنگ های پلی اورتان هستند که مقاومت خوبی در مقابل اشعه ماورا بنفش و خورندگی دارند و انواع فضاها و ظروف قابل استفاده می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پودری ورنی طرح چوب

امروزه در کشور ما انواع مختلف رنگ ها به صورت مایع و پودری تولید می شوند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند و جهت مصارف گوناگون از آن ها استفاده می شو

پاسخی بگذارید