رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / قیمت رنگ خودرویی مناسب در اصفهان

قیمت رنگ خودرویی مناسب در اصفهان

رنگ های صنعتی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند که کابرد زیادی در صنایع مختلف دارند و یکی از پرمصرف ترین آنها رنگ خودرویی کوره ای می باشد که با توجه به کیفیت بالا و کاربرد فراوان دارای مشتریان زیادی بوده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

قیمت رنگ خودرویی مناسب در اصفهان

پرطرفدارترین رنگ خودرویی چیست؟

پرطرفدارترین رنگ خودرویی چیست؟ یکی از مهمترین جنبه های جذابیت خودرو رنگ به کار رفته در آن است و علاوه بر زیبایی بخشیدن به خودرو باعث محافظت از بدنه خودرو در برابر اکسیده و پوسیده شدن می کند که باید از رنگی باکیفیت در آن استفاده شود تا بتواند کارایی مطلوبی داشته باشد.

این روزها انواع رنگ ها در برندهای مختلفی در کشور موجود است که مشتری با توجه به نیاز و سلیقه خود می تواند رنگ مورد نظر را انتخاب نماید. یکی از پرطرفدارترین و بهترین رنگ خودرویی نوع کوره ای می باشد که با پاشیدن بر روی خودرو توسط حرارت بدنه ماشین بسیار زیبا و یکپارچه می شود و به دو صورت مایع و پودری در کارخانه ها تولید می شود.

تفاوت های رنگ کوره های مایع و پودری عبارتند از: رنگ کوره ای مایع به شکل مایع است و در حالت کمپرس شده بر روی سطح خودرو پاشیده می شود، اما رنگ پودری به حالت پودر است و بعد از اینکه به سطح خودرو پاشیده شود با ایجاد حرارت بر روی آن بر روس سطح ماشین منسجم و مقاوم می شود. دما و زمان مورد نیاز در رنگ کوره ای مایع و پودری با یکدیگر متفاوت بوده و زمان و دمای مورد نیاز برای رنگ کوره ای معمولاً بین ۱۰ الی ۱۸ دقیق و دما نیز حدوداً بین ۱۸۵ الی ۲۳۰ درجه ساتتی گراد می باشد.

فروش رنگ خودرویی با پایین ترین قیمت

فروش رنگ خودرویی با پایین ترین قیمت فروش رنگ خودرویی با پایین ترین قیمت و کیفیتی عالی در همین مرکز صورت می پذیرد. برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت این محصول با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید. تنوع در برند، ارائه محصولی مرغوب، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، امکان مشاوره قبل از خرید، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز، تسریع و سهولت در خرید و … از مزیت های خرید از این سایت می باشد.

قیمت رنگ خودرویی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت و نوع رنگ همچنین برند و شرکت تولید کننده بر قیمت آن تأثیر گذار بوده و از دیگر عوامل می توان به ایرانی و یا خارجی بودن، نوسانات نرخ ارز، روش خرید، نوع بسته بندی، حجم و وزن این محصول و … اشاره نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید