رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / خرید رنگ خودرو هفت رنگ مات

خرید رنگ خودرو هفت رنگ مات

رنگ خودرو هفت رنگ از نمونه های لوکس و جدید رنگ است که نحوه اجرای آن با دیگر نمونه های خود متفاوت بوده و با تکنولوژی روز دنیا ایجاد شده است که در بازار نمونه های هفت رنگ مات آن در مدل های مختلفی به فروش می رسد که بسته به برند و کیفیت دارای قیمت های متنوعی می باشد.

لازم به ذکر است  رنگ اپوکسی زینک ریچ یکی از رنگ های مهم در صنعت رنگ سازی به حساب می آید که از فروش بالایی برخوردار است.

خرید رنگ خودرو هفت رنگ مات

اطلاعاتی درباره رنگ خودرو هفت رنگ

اطلاعاتی درباره رنگ خودرو هفت رنگ رنگ خودرو جدید هفت رنگ رقص رنگ های نخ گونه قرمز و بازی رنگ های آبی و سبز با چرخش بنفش است یا با دیگر رنگ هایی که ممکن است متفاوت باشد. این مدل رنگی متفاوت، سحرآمیز، خاص، تخیلی، جادویی با هفت رنگ واقعی است بر روی سطوح انواع خودرو اجرا می شود و چشم ها را به خود خیره می کند.

خودرویی که با این رنگ ارائه شده در هر زاویه ای رنگ مختلفی دارد و حین حرکت و از اطراف آن رنگ ها عوض شده و رقص رنگ بوجود می آید. این رنگ ها از نمونه های جدید و لوکس هستند که دارای دوام و مقاومت بالایی بوده و از طول عمر خوبی نیز برخوردار می باشند.

رنگ خودرو هفت رنگ و رنگ ترافیکی سرد با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید شده و باید توجه کرد در صورت بوجود آمدن خط و خش در این رنگ تعمیر و ترمیم آن سخت بوده و هزینه بر می باشد چون رنگ کردن این خودرو با سایر رنگ های دیگر متفاوت بوده و هزینه بر می باشد. این رنگ طیف مختلفی از رنگ را به خود اختصاص داده که مشتری می تواند آن را متناسب با سلیقه خود انتخاب کند.

قیمت رنگ خودرو هفت رنگ سال جدید

قیمت رنگ خودرو هفت رنگ سال جدید قیمت رنگ خودرو هفت رنگ در سال جدید بسته به عوامل مختلفی فرق دارد و کیفیت رنگ از مهم ترین عامل در قیمت گذاری آن می باشد و علاوه بر آن کیفیت رنگ آمیزی نیز نقش مهم و تعیین کننده ای بر نرخ اجرای رنگ خواهد داشت.

این نمونه رنگ طیف های مختلف رنگی را به خود اختصاص داده که در شکل های مختلفی اجرا می شود و در هر خودرویی بسته به سلیقه مشتری به گونه ای می تواند آن را اجرا کرد مثلا مشتری دوست دارد رنگ قرمز بیشتر از این خودرو نمایان شود و یا دیگری طیف های رنگی بیشتر و متفاوت تری را می تواند انتخاب کند.

رنگ خودرو بسته به نحوه فروش نیز دارای نرخ های مختلفی بوده و در صورتی که عمده یا بدون واسطه تهیه شود ارزانتر می باشد که در بازار این رنگ ها در اوزان مختلفی و مدل های متنوعی به فروش می رسد و هر برند و مدلی نیز مشخصه، کیفیت و قیمت های مختلفی را به خود اختصاص داده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید