رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / فروش رنگ زیر خودرو عمده ای

فروش رنگ زیر خودرو عمده ای

رنگ‌ها برای خودرو‌ها بسیار مهم بوده و در قسمت رویی ماشین بیشتر جنبه زیبایی دارند و رنگ زیر خودرو نه از لحاظ زیبایی بلکه از لحاظ تضمین کیفیت قطعات بسیار حائز اهمیت است. 

در ادامه با ما همراه شوید تا در این زمینه اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ 

فروش رنگ زیر خودرو عمده ای

کدام رنگ زیر خودرو مناسب تر است؟

کدام رنگ زیر خودرو مناسب تر است؟ رنگ زیر خودرو در واقع نسبت به رنگ رویی خودرو اندکی متفاوت است که دلیل آن کار متفاوتی است که رنگ‌ها باید انجام دهند. 

بهترین رنگ برای زیر خودرو رنگی است که بر پایه رزین‌های آب تهیه شده‌اند و همچنین رنگ خودرو مناسب قطعات زیری ماشین نباید دارای مواد قلیایی یا اسیدی باشند. 

در قسمت زیر خودرو قطعات بسیار مهمی قرار دارند که تخریب و خرابی هر کدام از آن‌ها می‌تواند سبب بروز انواع حوادث و تصادفات شود. 

به همین خاطر این قطعات باید در برابر خوردگی مقاوم شوند که رنگ‌ها این کار را بر عهده می‌گیرند و از ترکیب اکسیژن با قطعات فلزی زیر خودرو جلوگیری می‌کنند که این کار قطعات را از خوردگی حفظ می‌نماید. 

از آنجایی که زیر ماشین‌ها ممکن است در مسیرهای جاده‌ای و خاکی با انواع سنگریزه‌ها برخورد کنند، استفاده از رنگ‌هایی بر پایه رزین‌های آب سبب جلوگیری از سوراخ شدن قطعات در اثر سرعت برخورد سنگریزه‌ها می‌شوند. خصوصا که باک خودرو در زیر ماشین قرار دارد و سوراخ شدن آن می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار بیاورد پس استفاده از رنگ برای آن اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت. 

استفاده از رنگ‌های مناسب زیر خودرو همچنین، قطعات را از حرارت بالا حفظ می‌کند. چرا که ماشین به محض حرکت با توجه به مصرف بنزین یا گاز تولید گرما می‌کند و اگر گرما بیش از حد باشد می‌تواند به قطعات آسیب‌های جدی وارد کند و در حرکت و مار خودرو اختلال ایجاد کنند، بنابراین استفاده از رنگ‌ها می‌تواند از بروز انواع این اختلالات جلوگیری کند و با توجه به اینکه ضد آب هستند، به راحتی به بدنه خودرو می‌چسبند و کنده نمی‌شوند. 

قیمت هر کیلو رنگ زیر خودرو ارزان

قیمت هر کیلو رنگ زیر خودرو ارزان با توجه به اهمیت رنگ زیر خودرو در سلامت خودروها، استفاده از آن‌ها در صنعت خودروسازی افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است. 

قیمت رنگ خودرو به کیفیت، مواد اولیه، شرکت سازنده و نحوه خرید بستگی دارد. 

در صورتی که به صورت عمده خریداری شود، قیمت مناسب‌تری خواهد داشت و به سود مشتریان خواهد بود. 

متقاضیان محترم می‌توانند جهت اطلاع از قیمت هر میلو رنگ زیر خودرو به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و سپس در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید