رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پلی اورتان / شرکت رنگ پلی اورتان دو جزئی ارزان

شرکت رنگ پلی اورتان دو جزئی ارزان

رنگ های صنعتی دارای انواع مختلفی نظیر رنگ اپوکسی، رنگ پلی اورتان و … می باشند که یکی از انواع پرمصرف این محصول رنگ پلی اورتان دو جزئی است و در مکان های مختلف کاربرد دارد و انواع رنگ های صنعتی به صورت پودری و مایع در کارخانه ها تولید و عرضه می شوند.

شرکت رنگ پلی اورتان دو جزئی ارزان

کاربرد های رنگ پلی اورتان دو جزئی

کاربرد های رنگ پلی اورتان دو جزئی رنگ پلی اورتان دو جزیی برای مصارف صنعتی و ساختمانی استفاده می شود. قابلیت ها و ویژگی های فوق العاده این رنگ باعث شده تا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و بر روی سطوح گوناگون مانند بدنه مخازن نفتی، بدنه خودرو و سطح کشتی ها و چوب ها و … استفاده می شود.
از خصوصیات این رنگ  می توان به مواردی نظیر مقاومت بالایی در برابر عوامل مختلف جوی داشته و در برابر مواد اسیدی نیز از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. در برابر سایش و ضربه مقاوم بوده و در مدت زمان کوتاهی خشک می شود. این محصول مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید و مواد مضر دارد و بر روی سطوح مختلف قابل استفاده می باشد.

مقاومت این رنگ در برابر عوامل مخرب آن را به یکی از پرمصرف ترین پوشش های محافظتی در صنایع تبدیل نموده است و صنایع چوب، پتروشیمی و دریایی از جمله مهمترین صنایعی هستند که از انواع رنگ پلی اورتان استفاده می کنند.

قیمت رنگ پلی اورتان ایرانی به نوع مصرف آن و محل مورد استفاده بستگی دارد و همچنین حجم مصرفی نیز بر قیمت این محصول مؤثر است. رنگ های پلی اورتان در صنایع چوب به دو نوع سیلرها و کیلرها تقسیم بندی می شوند که به سرعت در مجاورت هوا خشک شده و از دوام بالایی برخوردار می باشند.
این رنگ دارای براقیت و درخشندگی بالایی بوده و برای حفاظت از سطوح در فضای باز کارایی بسیار مناسبی دارد. تابش آفتاب به مدت طولانی باعث خرابی سطوح می شود که با استفاده از این رنگ می توان این مشکل را به راحتی حل نمود.

تولید کننده رنگ پلی اورتان دو جزئی ایرانی

تولید کننده رنگ پلی اورتان دو جزئی ایرانی تولید کننده رنگ پلی اورتان دو جزئی با استفاده از متریال درجه یک توسط تکنولوژی مدرن و پیشرفته و با بهره وری از پرسنل مجرب این محصول را در بسته بندی های متنوع و در حجم های مختلف تولید و ارائه می کند که با توجه به کیفیت مرغوب و کارایی و عملکرد مطلوب مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته و از فروش خوبی برخوردار است.
این روزها انواع رنگ پلی اورتان با برندهای متنوع ایرانی و خارجی در کشور موجود است و مشتری با توجه به نیاز و بودجه خود می تواند محصول مورد نظر را تهیه نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران به کشور های مجاور صورت می گیرد و با صادر کردن آنها زمینه و بستر برای اشتغال زایی جوانان فراهم می شود و همچنین موجب رونق اقت

پاسخی بگذارید