رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / شرکت رنگ زرشکی خودرو در تهران

شرکت رنگ زرشکی خودرو در تهران

شرکت رنگ زرشکی خودرو در تهران توانسته با فروش این محصول سود فوق العاده ایی را کسب کند. رنگ ها نوعی پوشش می باشند که برای زیبایی و جلوگیری از زنگ زدگی و آسیب رسیدن به خودرو روی قسمت های مختلف اتومبیل زده می شوند. 

شرکت رنگ زرشکی خودرو در تهران

تفاوت رنگ زرشکی خودرو با جگری چیست؟

تفاوت رنگ زرشکی خودرو با جگری چیست؟

تفاوت رنگ زرشکی خودرو با جگری در نوع ترکیب رنگ ها می باشد. به طوری که رنگ زرشکی؛ رنگ سرخ سیر است که کمی رنگ آبی در آن ریخته می شود. ولی رنگ جگری با با ترکیب رنگ سرخ تیره و قهوه ایی بدست می آید. البته برای تهیه رنگ جگری می توان رنگ سرخ تیره را با رنگ سیاه ترکیب کرد. 

از انواع رنگ های خودرو به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • رنگ های ساده : رنگ های ساده همان رنگ های معمولی هستند که بر روی سطوح مختلف اتومبیل پاشیده می شوند. این رنگ ها با یکبار پاشیدن می توانند تمام سطوح و قطعات خودرو را بپوشانند. این نمونه رنگ ها در برابر خش و خط مقاومت بالایی دارند و می توانند از سطوح مختلف خودرو محافظت کنند. مزیت های مهمی که این رنگ ها دارند این است که در صورت ایجاد خش به راحتی می توان رنگ آن را ترمیم کرد. علاوه بر این قیمت این نمونه رنگ ها بسیار ارزان است. به خاطر همین بیشتر خودروها دارای این رنگ می باشند. به جز برخی از خودرو های خارجی و گران قیمت که نیاز به رنگ های خاصی دارند. این نمونه رنگ ها دارای تنوع رنگی زیادی نیستند و بیشتر در رنگ های سفید؛ مشکی؛ آبی و خاکستری تولید می شوند.
  • رنگ های مات: این رنگ ها برای اتومبیل های خاص و گران قیمت استفاده می شوند. به خاطر همین این رنگ ها قیمت بالایی دارند. این رنگ ها شامل رنگ های سیاه و خاکستری می شوند. 

تولید کننده انواع رنگ خودرو در تهران

تولید کننده انواع رنگ خودرو در تهرانتولید کننده انواع رنگ خودرو در تهران سعی کرده مطابق با استاندارد های روز دنیا محصولی با کیفیت را تولید و روانه بازار ها کند. از مزیت های استفاده از انواع رنگ های خودرو به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • این محصولات می توانند از خودرو در برابر ضربه؛ زنگ زدگی و خط و خش محافظت کنند.
  • انواع رنگ ها نقش مهمی روی زیبایی و ظاهر خودرو دارند.
  • این محصولات می توانند به افزایش طول عمر خودرو کمک شایانی کنند.
  • رنگ های اتومبیل در برابر مواد شوینده مقاومت بالایی دارند و شستن خودرو با مواد شوینده باعث از بین رفتن رنگ خودرو نمی شود.

تولید کننده رنگ خودرو با استفاده از بهترین مواد اولیه سعی می کند محصولی با کیفیت را در اختیار مشتری بگذارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید