رنگ صنعتی مات
خانه / کفپوش اپوکسی / لیست قیمت کفپوش های سه بعدی اپوکسی

لیست قیمت کفپوش های سه بعدی اپوکسی

کفپوش های سه بعدی اپوکسی نسل جدیدی از کفپوش های اپوکسی هستند که در تنوع مدل و رنگ بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند، اجرای این کار بر روی سطوح مختلف به دقت زیادی احتیاج دارد و کوچکترین اشتباه سبب بروز مشکل و یا خراب شدن طرح خواهد شد، از این رو اجرای نمای سه بعدی متحرک با توجه به سطح کاربری مورد نظر و ضخامت مورد نیاز سطح باید طبق نظر کارفرما و به سلیقه او صورت گیرد، در رابطه با عوامل موثر در قیمت کفپوش های سه بعدی اپوکسی به موارد زیادی می توان اشاره کرد که در ادامه مطلب بیشتر در این خصوص خواهیم پرداخت اما به طور کلی جهت اطلاع از لیست قیمت این محصول با توجه به ویژگی های کیفی و کمی محصول می توانید به سایت های آنلاین اینترنتی مراجعه بفرمایید.

لیست قیمت کفپوش های سه بعدی اپوکسی

توزیع کفپوش سه بعدی در ایران

توزیع کفپوش سه بعدی در ایرانمراکز عرضه کننده بسیاری در سراسر ایران وجود دارند که در زمینه توزیع محصولات اپوکسی نظیر کفپوش های سه بعدی فعال می باشند که جهت اطلاع از مشخصات برترین و معتبرترین این مراکز می توانید به سایت های آنلاین در این خصوص مراجعه بفرمایید.

جهت ساخت کفپوش های متحرک از طرح های مختلفی نظیر طبیعت، ابر و باد، استیکری، موج دریا و غیره استفاده می شود. 

جهت متحرک سازی کفپوش های اپوکسی از طرح های زاویه دار استفاده می شود که در اثر نورپردازی های دیجیتالی و هوشمند در جهات مختلف این تصور را ایجاد می کند که طرح های به کار رفته در کفپوش در حال حرکت می کنند. 

موارد استفاده از اپوکسی سه بعدی متحرک فراوان می باشد از این کفپوش ها با ضخامت های مختلف می توان جهت اجرا در محیط های آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، رستوران ها، هتل ها، کافی شاپ، تالارها و بسیاری اماکن پرتردد دیگر استفاده نمود.

فروش کفپوش سه بعدی متحرک با توجه به کاربردهای فراوانی که دارد و جلوه بی نظیر و جذابی که در کف ایجاد می کند خصوصا در دیزاین اماکنی نظیر تالارهای مجالس عروسی به همراه موزیک و رقص برای عروس و داماد جلوه ای زیبا و خیره کننده ایجاد خواهد کرد. 

تولید و ارسال کفپوش به سراسر ایران از کارخانه یزد

تولید و ارسال کفپوش به سراسر ایران از کارخانه یزدجهت سفارش و یا خرید انواع کفپوش سه بعدی با نازلترین قیمت ها و بالاترین کیفیت ها به همراه هزینه ارسال رایگان به سراسر ایران می توانید از طریق کارخانه های تولید کننده این محصول در شهر یزد اقدام نمایید.

قیمت پارکت سه بعدی متحرک به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به برخی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت این نوع محصول اشاره خواهیم کرد:

  • نوع رزین مصرفی و قیمت آن
  • شرایط کف
  • هزینه های اجرا شامل طراحی، متریال های به کار رفته، چاپ، چربی زدایی، رطوبت زدایی و غیره
  • کاربری سطح
  • متراژ آن
  • ضخامت طرح

و سایر موارد دیگر

ارائه کفپوش اپوکسی با بهترین قیمت

ارائه کفپوش اپوکسی با بهترین قیمتبا خرید انواع کفپوش اپوکسی از طریق برترین و معتبرترین مراکز تولید کننده آن در سطح کشور علاوه بر اطمینان از کیفیت کالای خریداری شده می توانید محصول مورد نظر خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت ها تهیه نمایید.

خرید اینترنتی کفپوش متحرک به سبب مزیت های فراوانی نظیر صرفه جویی در هزینه و زمان، امکان مشاوره و یا راهنمایی با کارشناسان نربوطه در این حوزه، ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش، هزینه ارسال رایگان، امکان مشاهده تنوع بالای محصول و سایر موارد دیگر از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

تفاوت کیفیت کفپوش ایرانی و خارجی

تفاوت کیفیت کفپوش ایرانی و خارجیبا توجه به رقابتی بودن بازار فروش کفپوش های سه بعدی و وجود برندهای ایرانی و خارجی فراوان در این زمینه و عدم شناخت کافی و لازم در خصوص تفاوت کیفیت هر کدام از آنها توسط افراد عادی بهتر است جهت اطمینان بیشتر در خرید می توانید به شرکت های تولید کننده و یا نمایندگی های مورد تایید انواع برندهای ایرانی و خارجی در سراسر کشور به صورت آنلاین و یا حضوری مراجعه نمایید.

از مهمترین نکات حائز اهیمت در هنگام خرید انواع کفپوش ها از شرکت ها و یا نمایندگی های عرضه کفپوش سه بعدی چه از برندهای خارجی باشد چه ایرانی توجه به ضمانت اصالت نامه کالا و گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کفپوش های سه بعدی اپوکسی در انواع طرح ها

زیبایی داخل و خارج ساختمان از جمله نکاتی است که در صنعت ساختمان سازی به آن توجه زیادی می شود. کفپوش ها از جمله مصالحی هستند که به زیبایی دگوراسیون کمک زیادی می

پاسخی بگذارید