رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / قیمت فروش رنگ خودرو در ایران

قیمت فروش رنگ خودرو در ایران

قیمت فروش رنگ خودرو در ایران بسته به نوع برند تولیدی و کیفیت محصول متفاوت می باشد. تولید کنندگان این محصول می کوشند با ارائه کیفیت های برتر، شرایط فروش ویژه ای را ایجاد کنند تا میزان فروش عمده بیشتری را داشته باشند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید‌.

قیمت فروش رنگ خودرو در ایران

ارزانترین نوع رنگ خودرو در بازار

ارزانترین نوع رنگ خودرو در بازار

رنگ خودرو یکی از مهم ترین دلیل برای فروش بالای خودرو های سواری و شخصی می باشد. رنگ های متالیک که عموما دارای تنوع رنگ گوناگونی هستند دارای ترکیبات اکلیلی می باشند که در زیبایی منحصر به فرد ان ها بیشترین تاثیر را دارد. 

عموما رنگ خودرو توسط شرکت های تولیدی خودرو ساز بر روی انواع خودرو ها زده می شود ولی رنگ هایی را در بیشتر فروشگاه های رنگ و تعمیر گاه های پیشرفته شاهد هستیم که برای خودرو ها استفاده می شود.

این رنگ ها عموما در دو مورد به کار می آیند. در مورد اول اگر مالک خودرو نیاز به تعویض کلی رنگ خودرو خود به هر دلیلی داشته باشد می تواند با انتخاب یک رنگ عالی این امر را توسط نقاشان خودرو انجام دهد.

در مورد دوم اگر هر خودرویی توسط آسیب های گوناگون مانند تصادف، ضربه و … خط خوردگی و یا رنگ رفتگی را داشته باشد، می توان متناسب با رنگ خود ماشین اقدام به رنگ آمیزی آن قسمت آسیب دیده نمود. 

ارزان ترین نوع رنگ خودرو در بازار عموما پر فروش تر می باشند ولی خریداران باید دقت کافی را در کنار قیمت کمتر به کیفیت محصول نیز داشته باشند.

خرید اینترنتی رنگ خودرو از سایت معتبر

خرید اینترنتی رنگ خودرو از سایت معتبر

خرید اینترنتی رنگ خودرو از سایت معتبر می تواند یک خرید عالی و با اعتبار بیشتر باشد. خریداران آنلاین با جستجو و مشاوره با مدیران فروش آنلاین آن سایت ها، و اطمینان از فروش تضمینی می توانند رنگ دلخواه را سفارش داده و خرید نمایند. 

برای خرید آنلاین بهتر است خرید عمده صورت پذیرد. چرا که در این امر همه نوع رنگ با کد های مختلف را می توان سفارش داد ولی برای خرید تکی باید کد رنگ خودروی مورد نظر را دانسته و سپس رنگی با همان کد را انتخاب و خریداری نمود. تنوع رنگ های خودرو ها بسیار زیاد می باشد. هر خودرویی دارای کد رنگ منحصر به فردی می باشد که بر روی بدنه موتور را داخل کاپوت خودرو درج شده است. استفاده از رنگ با کد یکسان سبب یک رنگ سازی تمامی بدنه خودرو پس از رنگ آمیزی می شود. 

لیست قیمت رنگ سفید و دیگر رنگ های خودرو

لیست قیمت رنگ سفید و دیگر رنگ های خودرو

برای اطلاع از لیست قیمت رنگ سفید و دیگر رنگ های خودرو می توان به سایت های فروش آنلاین این محصولات مراجعه کرد. در مواردی دیگر نیز با مراجعه به نمایندگی های فروش می توان قیمت های انواع رنگ ها با کد گوناگون را خواستار شد. 

 قیمت های این محصولات به علت تنوع برند تولیدی و تعدد رنگ ها مختلف می باشد. رنگ های متالیک در هر طیف رنگی دارای قیمت های بیشتری از رنگ های ساده و مات می باشد.

تولید کنندگان این محصول عموما حجم های مختلفی را از این محصول در بسته بندی های خود ارائه می کنند. خریداران با توجه به نیاز خود می توانند حجم دلخواه را انتخاب و خریداری کنند تا به صرفه تر باشد. این رنگ ها بیشتر در قوطی های فلزی عرضه می شوند. در هنگام خرید باید به نام و نشان تجاری محصول و تاریخ تولید و انقضای آن توجه کافی را نمود. 

عرضه رنگ سحر در نمایندگی های فروش با کمترین قیمت صورت می گیرد که خریداران عمده از این شرایط به بهترین نحو بهره می گیرند. 

برند های تولید کننده رنگ خودرو اصل

برند های تولید کننده رنگ خودرو اصل

خریداران اسپری رنگ بدنه عموما برای رفع خط های ریز و نقطه های رنگ رفته بر روی بدنه اقدام به استفاده از این محصول می کنند. خرید بهترین نوع رنگ خوردو عموما دغدغه بسیاری از خریداران می باشد. بنابراین افرادی که مایل به تعویض رنگ می باشند بهتر است کاتالوگ انواع رنگ خودرو را مشاهده نموده و انتخاب کنند. 

نمایندگی فروش رنگ نیپون کاتالوگ های مخصوص رنگ را در اختیار خریداران خود قرار می دهد تا بتوانند انتخاب راحت تری را داشته باشند‌.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید