رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ / قیمت رنگ پلی یورتان پایه آب سال جدید

قیمت رنگ پلی یورتان پایه آب سال جدید

رنگ پلی یورتان پایه آب،  بر اساس رزین پلی یورتان و آب تولید شده است.  به دلیل خاصیت ها و مزایای ویژه ای که دارد، استفاده های عمده ای در امور ساختمانی و صنایع مختلف دارند.  مهندسین و متخصصین حوزه رنگ،  با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا،  تلاش به تولید رنگ هایی به ویژگی های منحصر بفرد می کنند،  تا جای رنگ های پودری را تا حد زیادی پر کنند.  قیمت رنگ پلی یورتان پایه آب،  بر اساس کیفیت و نوع مواد اولیه به کار رفته در آن متفاوت است.  کیفیت بالا،  تاثیر زیادی در امر فروش بالا دارد. 

قیمت رنگ پلی یورتان پایه آب سال جدید

مزایای استفاده از رنگ پلی یورتان پایه آب

مزایای استفاده از رنگ پلی یورتان پایه آب

نوع مواد استفاده شده در رنگ پلی یورتان،  به گونه ای است،  که مقاومت بالایی در برابر اشعه های مضر خورشید و فرابنفش برخوردار است. 

یکی از ویژگی ها و مزایای منحصر بفرد این رنگ،  این است که قابلیت اجرا و پوشش بر روی سطوح مختلف،  مانند فلزی،  سیمانی و غیره را دارد.

این محصول،  از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است،  که همین موضوع باعث شده است،  که به عنوان لایه نهایی، بر روی پوشش های مختلف قرار گیرد.  

رنگ پلی یورتان پایه آب، در شرایط آب و هوایی مختلف،  قابل استفاده است و دچار آسیب نمی شود.

یکی از خصوصیاتی که این رنگ را مورد توجه ویژه قرار داده است،  پایداری آن در برابر باران اسیدی است.

همچنین، رطوبت باعث بروز مشکل و صدمه در آن نمی شود. 

کاربرد این رنگ،  جهت پوشش فلزی پل ها، کشتی ها و تانکر ها بسیار حائز اهمیت است و به عنوان کف پوشی عالی و مدرن در کف بیمارستان ها،  آزمایشگاه ها و محیط های بهداشتی به کار می رود.

این رنگ در دمای پایین،  به آسانی خشک می شود و در برابر ضربات اجسام سنگین،  مقاومت بالایی دارد. 

ضد سایش است و از مقاومت بالایی در مقابل ساییدن بر اثر موارد مختلف بهره می برد. 

یکی از نکاتی که مورد توجه است،  دوام بالای آن در برابر عوامل شیمیایی،  روغن های صنعتی و املاح مختلف است،. که موجب شده است،  استفاده از آن در دستور کار بسیاری از صنایع قرار بگیرد. 

کارخانه رنگ پلی یورتان پایه آب در تهران

کارخانه رنگ پلی یورتان پایه آب در تهران

کارخانه رنگ پلی یورتان تهران، همواره سعی می نماید،  که بهترین رنگ را بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت فوق العاده تولید و به طور گسترده ای در بازار توزیع نماید.  خرید به طور عمده،  برای مصرف کنندگان مزایای ویژه ای دارد.  یکی از این مزایا این است، که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود و مقرون به صرفه است. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشندگان رنگ اپوکسی چوب شفاف

فروش رنگ اپوکسی چوب شفاف به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و کاربردهای گسترده آن باعث به وجود آمدن انواع مختلف رنگ های اپوکسی شده است.مصرف کنندگان می توانن

پاسخی بگذارید