رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / قیمت رنگ خودرو سرامیکی در اصفهان

قیمت رنگ خودرو سرامیکی در اصفهان

آنچه زیبایی خودرو را دو چندان می کند رنگ آن است که بصورت کاملا یکدست روی آن را می پوشاند. برای رنگ کردن در صنعت خودروسازی از رنگ خودرو سرامیکی استفاده می شود که به دلیل براق بودن جلوه و نمای خوبی دارد. تنوع رنگی در این محصول بالا بوده و افراد می توانند متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب کنند. این رزین ها پس از تولید به روش صنعتی در بسته بندی هایی با وزن های مختلف به بازار عرضه می گردند. قیمت آنها در اصفهان بر اساس کیفیت و نوع و برندی که دارند مشخص می شود. 

قیمت رنگ خودرو سرامیکی در اصفهان

مشخصات رنگ خودرو سرامیکی چیست؟

مشخصات رنگ خودرو سرامیکی چیست؟ این رنگ خودرو سرامیکی دارای مشخصات منحصر به فردی است که باعث تمایز و برتری آن نسبت به محصولات مشابه قدیمی شده است. از جمله این مشخصات می توان به قدرت پوشش دهی بالا اشاره کرد که به عنوان یک محافظ روی سطح ماشین عمل می کند و از افتادن خراش روی بدنه اصلی جلوگیری می کند. 

این پوشش رنگ بدنه را زنده کرده و جلوه و درخشندگی خاصی به ان می دهد. این رنگ مایع بوده و تنها مقدار کمی از آن می تواند امر محافظت و پوشش دهی را به راحتی عملی کند. از دیگر مشخصات این ماده می توان به بی رنگ بودن آن اشاره کرد و زمانی که با رنگ خودرو ترکیب می شود خود را نشان می دهد. 

این روکش ها به صورت تک لایه و سه لایه اجرا می شوند که این امر بستگی به بودجه و سلیقه مشتری دارد. این ماده از آفتاب سوختگی و خوردگی ناشی از مواد شیمیایی جلوگیری می کند. 

فروش رنگ خودرو سرامیکی به صورت کیلویی

فروش رنگ خودرو سرامیکی به صورت کیلویی فروش رنگ خودرو کیلویی نسبت به نمونه های بسته بندی شده نرخ مناسب تری دارد. به همین دلیل بیشتر مشتریان به این شیوه گرایش پیدا می کنند. نمونه های کیلویی حجم بالایی دارند و می تواند خودرو را به خوبی پوشش دهی کرد. این امر صرفه اقتصادی زیادی دارد. 

خرید رنگ کیلویی هم مانند فله ای و عمده مزایای زیادی را به همراه دارد. این روش نیز سبب می گردد که مشتری ها بتوانند محصول های دلخواه خود را با نرخ های متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند تهیه نمایند.

بدین ترتیب قیمت خرید پایین می آید و در این صورت توانایی مشتری ها در خرید کالا ها به مقدار زیاد افزایش می یابد. این روند باعث می گردد که خریدار ها بتوانند مقدار بیشتری از نمونه ها را تهیه کنند و در نتیجه به درآمد زیاد تری نیز دست پیدا نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید