رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پلی اورتان / فروشنده رنگ قرمز پلی اورتان استخری

فروشنده رنگ قرمز پلی اورتان استخری

رنگ قرمز پلی اورتان استخری در اندازه و حجم دلخواه توسط فروشنده به مشتری عرضه می شود. رنگ های پلی اورتان یکی از بهترین انواع رنگها برای پوشش دهی و عایق بندی استخرها هستند که به دلیل قابلیت چسبندگی بسیار بالایی که دارند، میزان استفاده از آنها روز به روز افزایش می یابد. رنگ پلی اورتان از جمله رنگهای صنعتی محسوب شده که بسیار مقاوم هستند. شایعترین تغییری که در کیفیت رنگ صنعتی پلی اورتان در برخورد با اشعه UV خورشید ممکن است اتفاق افتد، تغییر آن به طیف رنگهای قرمز و نارنجی می باشد.

فروشنده رنگ قرمز پلی اورتان استخری

کاربرد رنگ قرمز پلی اورتان استخری

کاربرد رنگ قرمز پلی اورتان استخری

رنگ قرمز پلی اورتان استخری کاربردهای فراوانی دارد که از مهمترین آنها می توان خاصیت روکش کردن را عنوان کرد. پوشش کف استخرها به دلیل مواجه دائمی با آب و همچنین اشعه ماوراء بنفش خورشید، نیازمند استحکام بالایی است. لذا استفاده از رنگ های پلی اورتان به عنوان پوشش کف نه تنها دوام طولانی مدت پوشش کف را به همراه دارد بلکه زیبایی ظاهری استخر را نیز دو چندان می کند.

رنگهای استخری بسیار متنوع بوده و هر یک بسته به کاربرد آن در دسته های جداگانه قابل تقسیم بندی هستند. از جمله انواع این رنگها می توان موارد زیر را برشمرد.

  • رنگ استخری پایه پلی اورتان 
  • رنگ استخری اپوکسی
  • رنگ استخری پلیمری
  • رنگ استخری پایه آب

هر یک از انواع رنگهایی که در بالا ذکر شد برای آب بندی استخرهای مختلفی به کار می روند. به طور مثال رنگهای بر پایه پلی اورتان بسیار چسبناک بوده و با ایجاد یک لایه ضخیم به عنوان پوشش مانع از نفوذ آب می شوند. رنگ قرمز پلی اورتان استخری به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد می تواند بر روی انواع سطوح سیمانی و فلزی هم مورد استفاده قرار گیرد.

خرید رنگ قرمز پلی اورتان با قیمت باورنکردنی

خرید رنگ قرمز پلی اورتان با قیمت باورنکردنی

خرید رنگ پلی اورتان با قیمت باورنکردنی را با ما تجربه کنید. رنگ قرمز پلی اورتان بسیار پرفروش است و شما می توانید باکیفیت بالا این رنگ را در اندازه دلخواه خریداری نمایید. تمامی رنگ های پلی اورتان با بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف قابل ارائه می باشد. همانطور که می دانید قیمت رنگ پلی اورتان به طور مستقیم با میزان رزین مصرف شده در آن به عنوان ماده اولیه و نوع پیگمنت مصرفی ارتباط دارد.

اگر قصد خرید با قیمت های باورنکردنی را دارید، خرید اینترنتی از این مرکز را تجربه کنید. در این شیوه از خرید امکان جستجو در میان انواع رنگ های پلی اورتان عرضه شده وجود دارد. می توانید رنگ دلخواه خود را متناسب با نوع کاری که قرار است انجام دهید انتخاب و ثبت سفارش کنید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران

صادرات رنگ پلی اورتان خودرو از ایران به کشور های مجاور صورت می گیرد و با صادر کردن آنها زمینه و بستر برای اشتغال زایی جوانان فراهم می شود و همچنین موجب رونق اقت

پاسخی بگذارید