رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / خرید رنگ خودرو براق متالیک ایرانی

خرید رنگ خودرو براق متالیک ایرانی

رنگ روغن و خودرو براق از رنگ های ساده و متالیک خودرو ها است که با قیمتی مناسب تر به خودروسازان ارائه می‌شود و از رنگ هایی است که اغلب در صنعت خودرو سازی از آن استفاده می شود.

خرید رنگ خودرو براق متالیک ایرانی

مشخصات رنگ خودرو براق متالیک

مشخصات رنگ خودرو براق متالیک در دنیای امروز خودروهای تولیدی شرکت های خودروسازی با رنگ ها و طرح های مختلف و متفاوت و خاص تولید و به بازار عرضه و به دست مشتریان سخت پسند می رسند.

رنگ‌های خودرو ها این روز ها طیف وسیعی از رنگ نسوز مختلف و زیبا را با انواع جنس های مختلف شامل می شود.

رنگ هایی که باهم تفاوت های کوچکی دارند اما در ظاهر خودرو ها نقش بسیار زیادی دارند و بسیار متفاوت می شوند.

رنگ ها به طور کلی به چند دسته تقسیم بندی می شوند که شامل موارد زیر است:

رنگ های ساده، رنگ های متالیک، رنگ های صدفی ، رنگ های مات و در آخر رنگ های خاص و سفارشی. درزی به طور مختصر به توضیح هر یک از رنگ ها می پردازیم.

رنگ های ساده رنگ‌هایی هستند که تمامی خودروسازان برای خودرو های موجود استفاده می کنند و یک رنگ استاندارد برای ماشین های ساخته شده می باشد.

رنگ های متالیک همان رنگ های ساده هستند و فقط مقداری مشخص است پودر فلز به ترکیبات آنها اضافه شده است به طور کلی این ترکیبات حدود یک به پنجاه بوده است و حدود ۲ درصد پودر فلز آلومینیوم به آنها اضافه شده است.

رنگ های صدفی نیز مانند رنگ های متالیک است فقط در رنگ های صدفی براده های سرامیک وجود دارد که به اصطلاح به آن ها میکا گفته می شود.

رنگ های مات رنگ هایی هستند که برای خودروهای خاص و گران قیمت کاربرد دارند و ظاهری متفاوت به خودرو می دهند این رنگها شامل طیف سیاه و خاکستری است که از پوشش اپوکسی و پی وی سی برای مات کردن رنگ استفاده می کنند.

و در آخر رنگ اپوکسی خاص و سفارشی:این رنگ‌ها در خودروهای تشریفاتی و تجملاتی استفاده می‌شود که بسیار گران قیمت است و بیشتر برای جلب توجه و خاص بودن است.

فروش رنگ خودرو براق سفید متالیک

فروش رنگ خودرو براق سفید متالیک فروش رنگ منگنز و خودرو در نمایندگی های معتبر هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی صورت میگیرد که باعث می‌شود دست واسطه ها قطع شده و قیمت تمام شده مناسب تر باشد. همان طور که می دانید رنگ خودرو سفید در طی سالیان سال از رنگ های پر طرفدار و پایه خودرو ها بوده است. و خودروسازان این رنگ را از اصلی ترین رنگ های تولیدی خود می دانند و استفاده می کنند.  خرید این رنگ خودرو براق متالیک به صورت عمده باعث می شود تا قیمت تمام شده ارزان تر بشود.

بیشتر بخوانید: چسب هبلکس، چسب آهن

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید