رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ خودرو / تولید کننده رنگ خودرو سایپا در تهران

تولید کننده رنگ خودرو سایپا در تهران

رنگ خودرو سایپا دارای طیف های مختلف رنگی است که از کیفیت های بالایی برخوردار بوده و برای اجرا در انواع خودروهای ایرانی مورد استفاوه قرار می گیرد. تولید کننده این رنگ در تهران با فرمولاسیون ویژه ای که در اختیار دارد و با تجهیزات پیشرفته خود به تولید نمونه های مختلف این محصول پرداخته و نیاز بازارهای کشور را تامین خواهد نمود.

تولید کننده رنگ خودرو سایپا در تهران

نکات مهم درباره رنگ خودرو سایپا

نکات مهم درباره رنگ خودرو سایپا رنگ های خودرو دارای دو نوع ساده و مات هستند که به نکات مهم در مورد آنها خواهیم پرداخت:

  • رنگ های مات: دارای یک لایه رنگ معمولی پوشیده شده با روکش بی رنگ است که این پوشش بی رنگ وظیفه براق کردن و ضد خش نمودن خودرو را دارد و دارای چسبندگی خوبی بوده و با یک بار رنگ کردن با آن تمام بدنه خودرو پوشیده خواهد شد و در صورت ایجاد خش در آن براحتی با قلم ترمیم خواهد شد. این مدل دارای طیف رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، قرمز و آبی بوده که رنگ آمیزی با آن بیشتر به صورت دولایه انجام می شود که برای اجرا رنگ آکلریک با یک ماده سخت کننده مخلوط خواهد شد.
  • رنگ مات یا کدر دارای قیمت های بالایی بوده و این رنگ با اپوکسی و روکش پی وی سی پوشش داده می شود به همین دلیل ظاهری مات و کدر دارد و در طیف های سیاه و خاکستری تولید می شود که نگهداری و ترمیم آنها نیز از نمونه های قبلی سخت تر می باشد و لذا برای تمیز کردن آن نمی توان از پولیش های عادی و مواد ضد عفونی کننده بهره گرفت چون لایه رنگ از بین خواهد رفت. 

قیمت ویژه رنگ خودرو سایپا ایرانی

قیمت ویژه رنگ خودرو سایپا ایرانی قیمت رنگ خودرو ایرانی نیز بسته به کیفیت و برند مختلف بوده و این رنگ مدل های مختلفی دارد و که هر مدلی نیز نرخ های مختلفی را به خود اختصاص داده است و در صورتی که رنگ عمده و بدون واسطه خریداری شود ارزانتر خواهد بود.

رنگ ها در هر مدلی از رزین ها، پیگمان و حلال ساخته شده اند که رزین ها وظیفه در حال تعلیق نگه داشتن پیگمان ها را دارد و چسبندگی رنگ را بالا می برد. پیگمان شامل صد رنگ یا تونر وبوده و پودری شبیه بتون است و به صورت رنگ های صدفی و متالیک در بازار عرضه می شود.

حلال ماده ای است که وظیفه سیالیت رنگ را بر عهده دارد و ویسکوزیته رنگ را پایین خواهد آورد و به راحتی می توان رنگ را از ظرفی به ظرف دیگر انتقال داده و آن را اجرا نمود‌

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی

فروشگاه رنگ خودرو با کیفیت عالی توانسته مشتریان زیادی را برای خرید این محصول جذب نماید. اگر شما به فروشگاه مراجعه کنید می توانید از تخفیفات ویژه و شگفت‌ انگیزی

پاسخی بگذارید